خبرهای داغ:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی ملایر خبر داد
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر از تأسیس 14 خانه قرآنی طی یک سال گذشته در شهرستان ملایر خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۸۱۹۰
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام‌ داود عباسی با اشاره به مهم‌ترین اقدامات اداره تبلیغات اسلامی ملایر اظهار داشت: این اداره در راستای ترویج هر چه بیشتر تلاوت قرآن در اقدام به برگزاری محافل قرآنی در مساجد، ادارات، دانشگاه‌ها و مراکز مختلف کرده است.

وی افزود: برگزاری کلاس‌های قرآنی شامل روان‌خوانی، روخوانی، تجوید مفاهیم، تفسیر و حفظ از دیگر اقدامات انجام‌شده در این راستا است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر گفت: برگزاری کلاس‌های حفظ قرآن و دوره آموزشیار قرآن در بخش‌های سامن و جوکار از دیگر اقدامات در راستای ترویج هر چه بیشتر قرآن است.

وی با اشاره به تأسیس 14 خانه قرآنی در یک سال گذشته در ملایر بیان کرد: هفت خانه قرآنی شهری و هفت خانه قرآنی روستایی در سال گذشته در ملایر تأسیس ‌شده است.

عباسی با اشاره به فعالیت 21 خانه قرآنی در شهرستان ملایر بیان کرد: چهار موسسه قرآنی نیز در شهرستان ملایر فعال بوده که امور مربوط به قرآن را پیگیری می‌کنند.

وی گفت: برگزاری مسابقات قرآنی مانند تفسیر نورالهدی و جشنواره قرآنی کودک و نوجوان، اجرای طرح‌های جزء خوانی در مساجد و منازل و اهدا قران به جلسات قرانی از دیگر اقدامات تبلیغات اسلامی ملایر در راستای ترویج هر چه بیشتر قران است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر گفت: تأسیس مجمع اساتید قرانی، مجمع حفاظ و مجمع خیرین قرآنی ملایر از دیگر اقدامات برای کمک به ترویج هر چه بیشتر تلاوت قران در شهرستان ملایر است.

وی با اشاره به برنامه‌های اداره تبلیغات ملایر در راستای توانمندسازی هیئات مذهبی بیان کرد: برگزاری انتخابات دوره چهارم شورای هیئت‌های مذهبی و دوره سوم کانون مداحان و صدور مجوز هیئت‌های مذهبی از مهم‌ترین اقدامات در این راستا است.

عباسی افزود: برگزاری مجمع عمومی هیئات مذهبی، ساماندهی و تکمیل مشخصات مداحان شهرستان برگزاری همایش‌های ویژه هیئات و برگزاری دوره‌های آموزشی از دیگر اقدامات این اداره است.

وی با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی تبلیغات اسلامی ملایر بیان کرد: برگزاری همایش عفاف و حجاب، گفتمان‌های دینی دانش‌آموزی و دانشجویی، دوره آموزش مداحان، همایش مبلغین و مبلغات، توزیع سی دی و نرم‌افزار مذهبی و تشکیل شورای فرهنگی محلات از مهم‌ترین اقدامت فرهنگی در طی سال گذشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات