فرمانده انتظامي استان زنجان:

توقيف محموله دو ميلياردي داروي غير مجازقاچاق در زنجان

299 هزارو 550عدد داروي غير مجاز و قاچاق به ارزش تقريبي دو ميليارد ريال از توقيف يك دستگاه خودرو وانت پيكان و كشف و ضبط شد.
کد خبر: ۸۶۹۸۱۵۷
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامي استان زنجان گفت: ماموران انتظامي شهرستان خدابنده براي مقابله با پديده شوم قاچاق در محور گرماب-زرين آباد مستقر شدند.

سردار عليرضا صالحي به كنترل خودروهاي عبوري در اين محور و ظن ماموران به يك دستگاه وانت پيكان اشاره و اضافه كرد: اين خودرو توقيفي حامل مقادير زيادي داروي غير مجاز بود.

اين مقام ارشد انتظامي استان زنجان تصريح كرد: راننده خودرو هيچ گونه مدرك و مجوزي براي حمل اين محموله دارويي ارائه نكرد.

سردار صالحي افزود: ماموران پس از توقيف خودرو ودر بازرسي از آن تعداد 299 هزارو 550 عدد داروي غير مجاز را كه در داخل خودرو جاسازي شده بود كشف كردند.

فرمانده انتظامي استان زنجان با تاكيد بر اينكه پليس با تمام توان با متخلفان برخورد مي كند،گفت:ارزش تقريبي دارو هاي كشف شده بيش از دو ميليارد ريال برآورد شده است.

وي با اشاره به ادامه تحقيقات براي دستگيري ديگر اعضاء اين باند خاطر نشان کرد: متهمان پرونده پس از بازجويي هاي به عمل آمده با تشکيل پرونده راهي دادسرا شدند.

سردار صالحي بر مبارزه مداوم با قاچاقچيان كالا و اجراي طرح هاي انتظامي و عملياتي در اين خصوص تاكيد كرد و افزود: ريشه كني اين معضل بزرگ اقتصادي و اجتماعي در كشور نياز به باور و عزم ملي دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار