جریان فساد اخلاقی در فضای مجازی به طور مستقیم توسط بهاییان کنترل می شود.
کد خبر: ۸۶۹۸۱۴۹
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲
فرمانده سپاه ناحیه ابهر در جلسه تعامل با اصحاب رسانه در سپاه ناحیه ابهر با اشاره به ایجاد جریان های فساد اخلاقی در فضاهای مجازی، گفت: این جریان ها به طور مستقیم توسط بهاییان و سایر دشمنان کشور کنترل می شود.

سرهنگ محمد فروزنده با اشاره به فتنه هایی که از طریق شبکه های مجازی در بین جوانان رواج می یابد،افزود: پس از ایجاد چالش های مختلفی مانند "آزادی های یواشکی زنان" در سال 93 و روزه خواری و آب بازی عده ای در پارک پردیس تهران در رمضان سال گذشته این بار در سال 95 جمله "ما همه روزه خواریم" در طریق شبکه های مجازی کلید خورده است.

وی با اشاره به هدایت فضاهای مجازی از طریق دشمنان کشور، خاطر نشان کرد: استکبار جهانی در پی تلاش های خود برای به زانو در آوردن انقلاب اسلامی به این نتیجه رسیده که باید قرآن را خانه نشین کند و قبح روزه خواری را در بین جوانان از بین ببرد.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر تصریح کرد: عده ای بهایی در جریان ها و پروژه هایی که در فضای مجازی ایجاد می شود نقش آشکاری دارند و قصد دارند با جوانان کاری کنند که دیگر نتوانیم آنها را به جهاد در راه خداوند دعوت کنیم.

وی افزود: حرکات بهاییان ضد دین اسلام و در ایجاد خانه های فساد به روشنی در شبکه های مجازی قابل مشاهده است و بارها دیده شده عده ای از این گمراهان در فضاهای مجازی به مقدسات اسلام و نیز اهل بیت توهین آشکار کرده اند.

سرهنگ فروزنده یادآور شد: دشمنان برای از بین بردن انقلاب سعی در ایجاد انقلاب زنانه و فمنیستی را ایجاد کنند و در این حرکت گذشتن از اهل بیت را مدعی فمنیستی می دانند.

وی با اشاره به اثرات انقلاب زنانه که در حال حاضر آمریکا سعی در ایجاد آن در ایران دارد، ابراز کرد: در این گونه نظام زنان را از خانه ها به سود دشمن بیرون می کشند تا نتوانند فرزندان مناسبی را تربیت کنند و در پی انقلاب زنانه، نظام کشور دچار انفجار از درون و اصطکاک می شود.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر خاطر نشان ساخت: کشف حجاب های یواشکی زنان در سال 93 در پی همین نقشه کلید خورد تا زنان تصاویر بی حجاب خود را فضاهای مجازی منتشر کردند تا درصد موفقیت این پروژه توسط دشمنان تست شود.

وی با اشاره به لزوم جریان شناسی از دین اسلام و پرده هایی از دشمنان خاطر نشان کرد: یکی از مشکلات ما در کشور وجود طبقه روشنفکر و بیمار دینی است که مسائلی را حادث می کند.

سرهنگ فروزنده تصریح کرد: پروژه نفوذ که توسط مقام معظم رهبری اعلام شد، عده ای با تفکر خود این موضوع را سنجیدند و از آمریکا غافل شدند که اکنون قصد دارد مردم کشور ما را به جاهلیت مدرن سوق دهد و به زنان و دختران بگوید پیشرفت و تعالی شما در ایجاد رابطه با جنس مخالف است که در نتیجه آن پایه های خانواده از بین می رود.

وی تاکید بر اینکه مردم ما مسلمان هستند و اسلام دین جاوید و قابل احرتام آنهاست، یادآور شد: امروزه تعدادی خیره سر و بی دین از گوشه و کنار مملکت بیدار شده اند که باستان گرایانی هستند که مدعی کوروش پرستی هستند که این موضوع نیز یکی از 34 پروژه فمنیست است.

همچنین در ادامه این جلسه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر با تبریک پیشاپیش ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) در اهمیت روزه داری گفت: روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به شخصیت والای امام حسن مجتبی (ع) افزود: یکی از القاب امام حسن مجتبی (ع) کریم اهل بیت می باشد چرا آن حضرت در طول عمر با برکت خود بخشش های زیادی در حق سائلین و محرومانانجام میدادند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت رعایت تقوا اظهار داشت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصات برای شروع اصلاح نفس و خودسازی است.

گفتنی است، جلسه تعامل با اصحاب رسانه شهرستان ابهر همزمان با 13روز از ماه مبارک رمضان به همت معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه ابهر، عصر روز یکشنبه 30خردادماه در سالن جلسات سپاه ناحیه ابهر برگزار شد.

در پایان جلسه ضمن استفاده از نظرات ،پیشنهادات و انتقادات اصحاب رسانه در خصوص مسائل مختلف جامعه با ضیافت افطاری از مهمانان پذیرایی به عمل آمد.

ارسال نظرات