رئیس واحد HSE منطقه شمالغرب:

اجرای مانور واکنش بحران و پدافند غیر عامل در مراکز انتقال نفت و تاسیسات و مسیر خط منطقه شمالغرب

10 مورد مانور واکنش در شرایط اضطراری، بحران و پدافند غیر عامل در مراکز انتقال نفت و تاسیسات و مسیر خط منطقه شمالغرب در سال گذشته اجرا شد.
کد خبر: ۸۶۹۸۱۳۲
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس واحد HSE منطقه شمالغرب گفت: اجرای 10 مورد مانور واکنش در شرایط اضطراری، بحران و پدافند غیر عامل در مراکز انتقال نفت و تاسیسات و مسیر خط منطقه شمالغرب در سال گذشته اجرا شد.

بهنام لازمی افزود: طی سال گذشته 10 مورد مانور واکنش در شرایط اضطراری ، بحران و پدافند غیرعامل با سناریو های آتش سوزی، امداد و نجات، سرریز مخزن، حملات تروریستی خرابکارانه و بمباران هوایی در کلیه مراکز انتقال نفت و تاسیسات و مسیر خطوط انتقال انجام شد.

وی در ادامه به برگزاری 2 دوره آموزشی عملیات تخصصی آتش نشانی برای پرسنل بهره برداری مراکز انتقال نفت و تاسیسات اشاره کرد و اظهار داشت: دوره های باز آموزی اطفا حریق و طریقه استفاده از خاموش کننده های دستی، بهره برداری از کامیون آتش نشانی و تمرین عملی اطفا حریق طی 18 دوره در منطقه شمالغرب برگزار گردید.

رئیس واحد HSE منطقه شمالغرب به تشکیل 20 جلسه کمیته بحران در مرکز منطقه و پیگیری مصوبات آن اشاره داشت و تصریح کرد: در کلیه عملیات جوشکاری در مسیر خطوط لوله و مراکز انتقال نفت بالغ بر 3280 نفر ساعت، اکیپ کامل آتش نشانی حضور داشته است.

ارسال نظرات