نماینده مردم دشت آزادگان و عضو کمیسیون انرژی با بیان اینکه اقتصاد کشورمان دوقطبی شده است افزود: لغزش های اقتصادی دولت ها منجر به دو قطبی شدید اقتصادی شده است هر روز بر فقر فقیران و درآمد ثروتمندان افزوده می شود.
کد خبر: ۸۶۹۸۱۲۳
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶

قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و عضو کمیسیون انرژی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، سیاست نابجای اقتصادی بیش از تحریم در رکود و بیکاری خسارت زا است اظهار داشت: حرکت  دولت ها در جهت منویات رهبری آرزوی همیشگی نمایندگان و مردم  بوده است  و دغدغه اساسی محسوب می شود.

وی با بیان اینکه اقتصاد کشورمان دوقطبی شده است افزود: لغزش های اقتصادی دولت ها منجر به دو قطبی شدید اقتصادی شده است هر روز بر فقر فقیران و درآمد ثروتمندان افزوده می شود.

ساعدی بیان داشت: نظام اقتصاد اسلامی با دو قطبی اقتصادی مغایرت دارد و همین موجب می شود تا اعتماد مردم را از دست بدهیم و به عنوان بزرگترین چالش اقتصادی محسوب می شود.

عضو کمیسیون انرژی در خاتمه افزود: رهبری معظم بر اساس بصیرت ، دور اندیشی و آینده نگری که دارند نسخه های مرتبط را پیچیده و ارائه می دهند ولی متاسفانه در همه ادوار و دولت ها شاهد هستیم که در ظاهر پایبند به سیاست های مقام معظم رهبری هستند ولی در عمل دچار یک سری لغزش هایی هستند و این لغزش ها کلیت نظام شعار نظام و اهداف انقلاب ما زیر سوال می برد که از جمله مهمترین متغیرها رکود و بیکاری است.

ارسال نظرات