دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان بوشهر:

هدف برخی تشکل‌های دانشجویی زنده نگه داشتن خط فتنه است

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان بوشهر گفت: هدف برخی تشکل‌های دانشجویی زنده نگه داشتن خط فتنه است و به بهانه آزادی بیان و پویایی محیط دانشجویی راحت‌تر می‌توانند روی این موضوع که خواست دشمنان ما است، جولان دهند
کد خبر: ۸۶۹۸۰۸۱
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳






به گزارش خبرگزاری بسیج محمد امین حیدری در گفت گو با "دانشجونیوز" با اشاره به تلاش عده‌ای برای تطهیر فتنه‌گران در دانشگاه‌ها گفت: نصب بنر در دانشگاه ها برای استفاده ابزاری از قشر فرهنگی و فعال دانشگاهی است که توسط  برخی سیاسیون خط دهی می شود تا در جهت احیا فتنه گران و به ویژه سران فتنه قدمی بردارند.

وی افزود: هدف مهمتر این تشکل های دانشجویی زنده نگه داشتن خط فتنه است و به بهانه آزادی بیان و پویایی محیط دانشجویی راحت تر می توانند روی این موضوع که خواست دشمنان ما است، جولان دهند. 

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان بوشهر تصریح کرد: نکته بعدی اینکه دانشگاه محیط تاثیرگذار جامعه به حساب می آید، کسی و مهمتر از آن اندیشه ای که در دانشگاه ها تطهیر شود خود به خود در جامعه عادی می شود. پس یکی دیگر از اهداف تبلیغات و نصب پوستر فتنه گران زنده نگه داشتن اندیشه فتنه گرانه آنها در بهترین مکان و سریعترین زمان است. 

حیدری ابراز کرد: برخی به خیال خام خود این برداشت را دارند که سران فتنه بعد از آن همه خیانت هایی که به مملکت کردند هنوز در بین مردم دارای آرایی هستند که می توان از آنان سو استفاده کرد و به وسیله آنان اهداف شوم خود را پیاده سازی کنند تا در شرایط احتمالی آینده از این حربه برای طرفداری از یک کاندیدای خاص مورد نظر خود استفاده کنند. 

وی خاطرنشان کرد: فتنه گری جریان معاند نظام هم شکل و شیوه های متفاوتی دارد، که راحت ترین آن فتنه های اخیر رسانه ای و نصب تصاویر منفور برخی چهره های دوم خردادی در دانشگاه ها است که در واقع حکم تنفس مصنوعی به اندیشه باطل جریان برانداز در سال ۸۸ را دارد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات