خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: روحانیون توقع مالی از کسی ندارند ولی حمایت از آن‌ها موجب تقویت نظام می‌شود.
کد خبر: ۸۶۹۷۹۹۸
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت‌الاسلام مجید تلخابی در نشست صمیمی استاندار قزوین با ائمه جمعه، علما و روحانیون که یکشنبه شب در سالن جلسات باغستان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی برای کسب معارف دینی و نزدیک شدن به خداوند متعال است و باید از این ماه آحاد جامعه بهینه استفاده کنند.

وی بیان کرد: اگر فردی پاک زندگی کند و گناه نکند، هر اتفاقی که در زندگی‌ او بیفتد، خداوند متعال آبروی آن شخص را حفظ می‌کند به همین دلیل درست زندگی کردن از اهمیت بسزایی برخوردار است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه روحانیت آبرودار هستند، عنوان کرد: این موضوع به دلیل این است که زندگی این قشر جامعه در پاک زیستن منشأ دارد و باید همه روحانیون در این راستا گام بردارند.

تلخابی خاطرنشان کرد: اگر هر روحانی که زندگی همراه با پاکی داشته باشد همه مردم همراه او می‌شوند و به کمک روحانیت می‌آیند تا از ارزش‌های دینی دفاع کنند.

وی با اشاره به اینکه روحانیون افتخار می‌کنند که لباس روحانیت را بر تن کردند، مطرح کرد: آن‌ها در تبلیغ و ترویج دین تلاش می‌کنند بدون اینکه از کسی توقعی داشته باشند و نیت‌شان در مسیر کسب رضای خداوند است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: روحانیون توقع مالی برای شخصی نداشته ولی انتظار دارند که مدیران ارشد استانی به صورت مستقیم و غیرمستقیم از آن‌ها حمایت کنند.

تلخابی با بیان اینکه حمایت از روحانیت موجب تقویت نظام می‌شود، بیان کرد: با تحقق این مهم می‌توان ارزش‌های اسلامی، اهداف و آرمان‌های امام راحل و شهدا را در جامعه احیا کرد.

وی با اشاره به اینکه با مدیریت استاندار جدید قزوین ارتباط تنگاتنگی بین روحانیون با ایشان به وجود آمده است، تصریح کرد: باید این فرصت را مغتنم شمرد و از آن استفاده بهینه کرد تا بتوانیم به اهداف خود برسیم.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه استاندار قزوین دغدغه فرهنگی دارد، ادامه داد: باید همه مسؤولان به وی‍ژه مسؤولان فرهنگی در کنار روحانیون باشند تا دست به دست یکدیگر داده و مشکلات موجود در این حوزه را برطرف کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها