خبرهای داغ:
حجت الاسلام تقی خانی:

شهید چمران یک مجاهد فی سبیل الله است

حجت الاسلام تقی خانیاذعان کرد: شهید چمران مغز متفکر جنگ و یک مجاهد فی سبیل الله است که زندگی سرتاسر پر افتخار اوباید برای ما الگو باشد.
کد خبر: ۸۶۹۷۹۹۵
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵

حجت الاسلام  شعبان تقی خانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن(ع)قزوین در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین،پیرامون سالروز شهادت شهید چمران اظهار کرد: شهید چمران مغز متفکر جنگ و یک مجاهد فی سبیل الله است که زندگی سرتاسر پر افتخار اوباید برای ما الگو باشد.

وی در ادامه با اشاره به سخن رهبر کبیر انقلاب اسلامی گفت: چمران با سرافرازی و سر بلندی زندگی کرد و با سرافرازی و سربلندی به شهادت رسید.

 تقی خانی همچنین خاطر نشان کرد: با اینکه تمام امکانات رفاهی دنیا برای شهید چمران فراهم بود ولی برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین و لبنان به این کشور سفر کرد و بعد از 22 سال به دستور امام خمینی (ره ) برای حفظ انقلاب اسلامی به ایران بازگشت و پس از تصمیم امام (ره ) به عنوان وزیر دفاع منصوب شد .

این مسئول در بخش پایانی مطرح کرد: شهید چمران  با یاران اندک ولی با ایمان خود یک جنگ نامنظم و چریکی را شروع کرد و خود فرماندهی ان را برعهد گرفت  که باعث ازاد سازی پر افتخار شهر پاوه شد و در نهایت در محل دهلاویه بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید.

1008/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها