بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان با صدور بیانیه ای اعلام کرد: جناب روحانی، بجای دولت راستگویان و درستکاران دولت میلیادر ها را تشکیل داده اید.
کد خبر: ۸۶۹۷۹۷۵
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج،به به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان در پی انتشار فیش های نجومی مدیران دولتی بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

وصیت اینجانب  به وزرای  مسئول در عصر حاضر و در عصر های دیگر آن است؛  علاوه بر آنکه شما ها و کارمندان وزارتخانه ها بودجه ای که از آن ارتزاق میکنید "مال ملت ” است و باید همه خدمتگزار ملت و خصوصا مستضعفان باشید و ایجاد زحمت برای مردم و مخالف وظیفه عمل کردن حرام و خدای ناخواسته گاهی موجب غضب الهی میشود.

بخشی از وصیت نامه حضرت  امام(ره)

در نسخه به روز شده دولت سازندگی چپاول اموال مردم امری طبیعی است

جناب آقای روحانی !

افشای دریافت حقوق های نجومی مدیران دولت راستگویان و درستکاران آن هم  در شرایطی  که در تبدیل برجام به دستاوردهای اقتصادی ملموس برای مردم، ناکام مانده اید،  فاجعه ایست که هر چند با شعار دولت شما هم خوانی ندارد اما چندان بعید هم به نظر نمی رسید. خودخواهی  و فاصله گرفتن مدیران از ارزشهای اسلامی و انقلابی ،  ویژه خواری و زندگی اشرافی برخی از مسوولان کشور امریست عادی که  ریشه در دولت سازندگی دارد. همان دولتی که اکنون شما  "معاون اول "آن می باشید. دولتی که فرهنگ جامعه را به قربانگاه استحاله  برد.  اقشار ضعیف را، زیر چرخ دنده های توسعه له میکرد و خودش روز به روز فربه تر میشد. قاعدتا  در قاموس آن دولت و دولت اعتدال که نسخه بروز شده آن می باشد، غارت و چپاول اموال مردم  امری طبیعی  است.

بجای  دولت راستگویان و درستکاران  دولت میلیادر ها را  تشکیل داده اید

جناب رییس جمهور!

ارقام ریالی مندرج در فیش های حقوقی مدیران دولتی که انتشار آنها "خاطر دولت محبوب تدبیر و امید را مکدر کرد و مایه هجمه گسترده  ی رسانه ای به دولت تدبیر و امید را فراهم ساخت” ، حاکی از آن است که  بجای  دولت راستگویان و درستکاران  دولت میلیادر ها را  تشکیل داده اید.  سه سال پولهای ملت در قالب حقوق های دریافتی  کلان به راحتی  از گلوی مدیران دولتی شما   پایین میرفته و صدایتان در نمی آمده است  و قطعا اگر این” اطلاعات محرمانه” از  ادارات دولتی به بیرون درز نمیکرد کماکان  میخوردند و آب خوشی روی آن. با این اوضاع  باید  هم پولی نماند که صرف تولید ملی و اشتغال و صنعت شود.

سیاست نخ نمای "تقصیر دولت قبل بود” دهان منتقدان و دلواپسان را نمی بندد

جناب روحانی!

در فقره فیش های حقوقی چند ده میلیونی و دستور شما به معاون اول جهت رسیدگی،  آنچه که جالب توجه است تکیه شما و حامیانتان   بر سیاست نخ نمای ” تقصیر دولت قبل بود” است . همان سیاستی که شما  در این سه ساله برای فرار رو به جلو  مدام از آن استفاده کرده اید.  پر واضح است این سیاست، نه قادر است  چهره عدالت گستری از دولت را نمایش دهد و نه میتواند سر پوشی باشد بر  ناکامی های اقتصادی دولت شما  و نه حتی  قادر به بستن دهان منتقدان و دلواپسان است، که تشت رسوایی از بام به زمین افتاده.

داشتن دغدغه معیشت مردم اعم از کارگر و کشاورز، توقع زیادیست از دولتی که دریافتی مندرج در فیش حقوقی  یکماه  مدیرش، معادل  دریافت حداقل پنج سال کاری کارگر است، اینچنین دولتی چگونه می تواند دغدغه  معیشت مردم را داشته باشد؟

مسوولان بانک هایی که برای پرداخت وام ازدواج همیشه پول ندارند،  خود دارای حقوق های نجومی هستد! و  فقط با حقوق دریافتی یک ماهشان به دهها زوج جوان میشود وام ازدواج پرداخت کرد!

بیمه ای که دریافتی حقوق مدیرانش  حداقل   ماهی۶۰ میلیون تومان است بدون  حق ماموریت،  کارانه، پاداش، عیدی و سایر پرداخت ها، با چه رویی برای جبران خسارت بیمه شدگان ماهها تعلل میکند؟

جناب آقای وزیر کشور !

شما که از وجود سه لیسانس بیکار در منزل اطلاع داده اید. هر چند این بیان شما بیشتر به طنز می ماند و مایه ی خنده اما باید گفت با این  حقوق های نجومی که شما دولتیان دریافت میکنید میتوان ده ها جوان بیکار را هزینه داد سه تا که چیزی نیست.

جناب  وزیر بهداشت!

شما که انتشار فیشهای حقوقی را  یک سنت سیئه میپندارید  و ضد ارزشهای اخلاقی و اسلامی، بی گمان دریافتشان که نمونه روشن حرامخواریست را کاملا مطابق با موازین اخلاقی  میدانید.

 

جناب آقای قاضی زاده ی هاشمی!

شما که در باورتان انتشار فیش های حقوقی به مثابه شمشیریست بر پیکر  انقلاب اسلامی ، روحانیت و نظام، گویا  انتشار فیش های حقوقی نجومی آنچنان چالشی را برای شما و دولتتان بوجود آورده که برای فرار از این سیه رویی، هر سخنی به زبان می آورید! بدانید  حساب نظام و انقلاب اسلامی و روحانیت انقلابی از این عده حرامخوار که جیبشان را از بیت المال پر میکنند، جداست. و از قضا انقلاب برای جلوگیری از اینگونه تبعیض ها اتفاق افتاده است. و آن شمشیر بر پیکره نظام که از آن سخن به میان آوردید ابتدا مخفی نگهداشتن این پرداختها و سپس توجیه آن است که دولتیان انجام داده و میدهند.

دنیا وارونه شده است انگار!!! انتشار فیش های حقوقی در بیان  شما  کفران نعمت است  و معترضین را از خشم و غضب خدا و خلق خدا می ترسانید، در حالی که این صدای اعتراض همان خلقیست که به خشم آمده است.

بله جناب رییس جمهور، جناب  وزیر بهداشت !باید ترسید!!  ترسید از خوردن مال مردم!شرمتان باد از این امانت داری!

هنوز خون شهدای مظلوم خان طومان بر زمین خشک نشده بود که حامیانتان در بوق کردند که  برای پول رفته اند. که اگر برای پول است چرا شما نمی روید؟؟

در کشور امنی که هر ثانیه از امنیتش به قیمت خون شهدای انقلاب، شهدای دفاع مقدس و مدافعین حرم،   بهترین جوانان این "خلق” سپری میشود ،  حقوق ۸۰ میلیونی دریافت و در آرامش و امنیت خرج میکنید و با "کفران نعمت” این امنیت را صدقه سر برجام میدانید. درست همان زمان که شما صفرهای حقوق دریافتیتان  را میشمارید، و حضش را میبرید، از میان همین "خلق” شهید پرور  خانواده ای حتی حاضر نیست در قبال دریافت پیکر شهیدش، ریالی از بیت المال به داعش پرداخت شود که مبادا خرج ریختن خون شیعیان گردد. شما پول "خلق” را، ناروا میخورید  و   پیکر شهید این "خلق” آن سوی مرزها ، در دیار غربت، غریبانه جا مانده است.

شرمتان باد از قصور امانتداری! شرمتان باد که مال مردم را به ناحق میخورید و اعتراضشان را کفران نعمت میدانید.

سایه شوم جنگ را خون جوانان از سر کشور کم کرد نه برجام

نخیر جناب روحانی!

این برجام نیست که سایه شوم جنگ را از سر کشور کم کرده است بلکه فداکاری همین جوانانیست که فیش های حقوقیشان در کنار فیش های حقوقی مدیران دولت شما منتشر شد. اما فیش های حقوقی آنان کجا و فیش های حقوقی مدیران دولتی کجا!!!

جناب روحانی مدیریت اشرافی سدراه اقتصاد مقاومتی است

جناب روحانی! بدانید تا زمانی که اینگونه از بیت المال و جیب مردم خرج  مدیرانتان میکنید اقتصاد مقاومتی تحقق نمییابد زیرا مدیریت اشرافی سد راه اقتصاد مقاومتی است. باشد که بفهمید و متنبه شوید.

و در آخر، این کلام  ملت ایران  است. صاحبان بودجه ای که از آن ارتزاق میکنید؛

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر جهانگیری

معاون اول محترم

پیرو دستور قبلی رییس جمهور در مورد بررسی حقوق و پاداشهای پرداختی به مدیران در دستگاههای اجرایی، ( حتی اگر ارث دولت قبل باشد شما ثابت کردید میراث خواران پر اشتهایی هستید)  که  با موازین  اسلامی، اخلاقی ، خط امام و رهبری و عدالت و تعهد در قبال بیت المال ناسازگار و غیر قابل قبول است و مصداق سو استفاده از اعتماد مردم به شمار می رود، مقتضی است در اسرع  وقت همه موارد تخلف و سو استفاده شناسایی گردد. وجوهی که به ناحق پرداخت شده به بیت المال مسترد شود  و مدیران متخلف عزل شوند و گزارش اقدامات قاطع به "مردم ایران” داده شود. بی شک دولت باید از مردم عذر خواهی کند.

شایسته است  با توجه به فرمایش  رییس جمهور مبنی بر شفاف سازی اوضاع اقتصادی،  از خودتان  و وزرا شروع کنید. فیش های حقوقی خود را به نمایش بگذارید قطعا درخواست  انتشار علنی حقوق وزرا و مدیران دستگاهها و نهادهای دولتی از جانب مردم،  انتظار غیر منطقی نمی باشد.

ریاست محترم  مجلس شورای اسلامی!

از آنجایی که "پرداخت  حقوق کلان به  دولت با  هیچ نگاهی توجیه ندارد و دولت باید در این رابطه پاسخگو باشد”، لطفا هر چه سریعتر  نماینده دولت  را برای پاسخگویی به وکلای مردم به  مجلس بخوانید.

ریاست محترم قوه قضایه!

طبق عدالت علوی! وضعیت حقوقهای دریافتی مدیران دولتی را بررسی نموده "بیت المال تاراج شده را هر کجا یافتید به صاحبان اصلی آن برگردانید، گرچه با آن ازدواج کرده، یا کنیزکانی خریده باشند؛ زیرا در عدالت گشایش برای عموم است”.خطبه ۱۵ نهج البلاغه

والسلام

انتهای پیام/

ارسال نظرات