نشست هماهنگی تحلیلی مسئولان سیاسی نیروهای مسلح استان چهارمحال و بختیاری در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۷۹۲۵
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ در ابتدای این جلسه، سرهنگ پاسدار حمیدرضا توسلی، معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، ضمن خیر مقدم به حاضران، نشست مسئولان سیاسی نیروهای مسلح را با اهمیت دانست و بر تعامل بیشتر نیروهای مسلح استان تأکید کرد.

در این نشست، سردار علی محمد اکبری، جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به بیان نکاتی پیرامون جبهه مقاومت و اهداف پشت پرده آمریکا و استکبار جهانی از راه اندازی گروه تکفیری تروریستی داعش پرداخت.

سردار اکبری، با تحلیل مسایل سیاسی، امنیتی منطقه و سوریه، اظهار کرد: استکبار جهانی، جریان های تکفیری را در مقابل شیعه و اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و سلم قرار داده تا بلکه بتواند کشورهای اسلامی را تجزیه نموده و به اهداف شوم استکباری خود برسد.

وی، افزود: نبرد سوریه، عمق استراتژیک ما محسوب می شود و اگر امروز دشمن را در سوریه زمین گیر نکنیم، فردا بایستی در داخل کشور با تروریستها بجنگیم و شاهد آوارگی و اسارت خانواده های ایرانی به دست تکفیری ها باشیم.

معاون سیاسی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام نیز در حاشیه این نشست، ضمن ارزیابی بسیار مطلوب این جلسه، گفت: این نشست با حضور مسئولان سیاسی نیروهای مسلح استان و با هدف هماهنگی تحلیلی برگزار شد .

سرهنگ پاسدار منوچهر خلیلیان افزود: بررسی مسایل روز داخلی و منطقه ای و هم اندیشی مسئولان سیاسی سپاه، بسیج و نیروی انتظامی از اهداف برگزاری این نشست بود.

وی، در پایان از برگزاری نشست های دیگر با حضور مسئولان سیاسی نیروهای مسلح در سال جاری خبر داد.

ارسال نظرات