مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی چهارمحال و بختیاری از آمادگی خانواده صنعت برای پشتیبانی از طرح های حمایتی مدد جویان تحت پوشش كمیته امداد امام خمینی (ره) این استان، خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۷۹۰۹
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ رئیس هیات مدیره شركت شهركهای صنعتی چهارمحال و بختیاری در حاشیه نشست مشترك با مدیركل كمیته امداد امام خمینی(ره) و جمعی از صنعتگران مركز استان، خدمت به محرومان و اقشار نیازمند جامعه را نوعی عبادت دانست.

علیرضا شفیع زاده، گفت: امیدواریم رسالت قلبی خود را که همانا کمک به نیازمندان و محرومان جامعه است به انجام برسانیم و مددجویان را پشتیبانی نماییم؛ زیرا همکاری و تعامل با کمیته امداد امام خمینی (ره) استان برای ما افتخار و نیز ما خواهان افزایش این تعاملات هستیم.

مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی چهارمحال و بختیاری تصریح كرد:در گام نخست و در یك تعامل بسیار شاخص صورت گرفته فی مابین خانواده صنعت و كمیته امداد امام خمینی (ره) و با هدف از میان بردن ضعیف پروری در اجتماع و كمك به توانمند سازی اقتصادی قشر نیازمند جامعه، واحد های صنعتی استان بكارگیری مددجویان کمیته امداد با توانایی كار در صنعت را در دستور كار خود قرار خواهند داد.

وی با بیان اینكه اجرای سیستم شبكه ای در طرح های حمایتی نتایج اثرگذار تری خواهد داشت ،خاطر نشان کرد:‌ می بایست با یك برنامه ریزی اصولی و كارشناسی شده به جهتی گام برداریم تا كمك های خیران خانواده صنعت بصورت شبكه ای انجام تا از آن خروجی این سیستم دستاوردهای مطلوب و مورد نظر بدست آورید .

مدیركل كمیته امداد امام خمینی نیز در این نشست گفت: تلاش شد در این نشست كمك های موثری برای نیازمندان استان با توجه به نوع كار و پتانسیل موجود در حوزه صنعت جذب شود كه مهمترین این كمك ها بكارگیری مددجویان با توانمند كار تحت پوشش این كمیته هست كه برای خودكفایی اقتصادی ایشان و نیز تلاش برای رفع وابستگی به این كمیته صورت خواهد گرفت.

رستگار ضمن قدردانی از تعامل ایجاد شده بواسطه شركت شهركهای صنعتی استان با صنعتگران در ایام مبارك رمضان تصریح كرد: با توجه به بیان مشكلات نیازمندان، ایتام و زنان سرپرست خانوار در این نشست تعامل خوبی صورت گرفته تا بصورت شبكه ای ابتدا نیازمندان شاغل در واحدهای صنعتی و سپس در صورت مازاد بودن كمك ها دیگر نیازمندان استان نیز از این اقدام خیرخواهانه برخوردار كه این اتفاق خوبی است كه در این ایام شاهد آن هستیم.

یاد آور می شود: صنعتگران حاضر در این نشست نیز ضمن استقبال گستره در مشاركت خانواده صنعت استان چهارمحال و بختیاری از اقدامات خیرخواهانه چه در گذشته و چه در حال ،با بیان دیدگاه ها و ارائه پیشنهاداتی راهكارهای دستیابی به كمك های حداكثری به قشر نیازمند جامعه را بعنوان یك تكلیف اجتماعی و براساس حس انسان دوستی برای اجرایی كردند به مسئولین اعلام نمودند.

ارسال نظرات