به همت فرهنگی و خانواده سپاه ناحیه ایوان اردوی سیاحتی کارکنان در محل اردوگاه تربیتی شهدای هفتم تیر روستای گردشگری خوران برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۷۸۹۳
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ دوم پاسدار محمدحسین فولادی فرمانده سپاه ناحیه ایوان ضمن خیرمقدم به خانواده کارکنان ، اجرای چنین برنامه هائی را اثربخش و باعث آشنائی خانواده ها با یکدیگر و انس و مودت کارکنان دانست .

در طی این اردو برنامه های مختلفی از جمله کارگاه آسیب شناسی شبکه های اجتماعی، احیای امر به معروف و نهی از منکر و مسابقه فرهنگی برگزار شد.

در این برنامه دکتر محمود محمودی به آسیب های اجتماعی شبکه های اجتماعی در جامعه اشاره و خواستار هشیاری کارکنان و خانواده های آنها در استفاده از این شبکه ها شد و افزود: دشمن بدنبال اجرای برنامه خودجاسوسی است و هزینه های زیادی در این رابطه متحمل شده و از این کار خود هدف دارد.

وی به شرح شبکه های پریسم و ایکس کی اسکور پرداخت و تأکید کرد: فضای مجازی چالشهایی برای حذف فرهنگ خودی و جایگزینی فرهنگ غربی ایجاد کرده و در این راستا باید با نمایش و تبلیغ فرهنگ خودی و جاذبه های گردشگری و توان علمی به مقابله با آن برآمد.

در ادامه نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت حجت الاسلام طالبی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اقامه شد و خانواده های کارکنان در کنار هم روزه را افطار کردند.

بههمت فرهنگی و خانواده سپاه ناحیه ایوان اردوی سیاحتی کارکنان در محل اردوگاه تربیتی شهدای هفتم تیر روستای گردشگری خوران برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار