خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بوئین زهرا:

اسلام ازنظر منطق و پیشرفت علمی بر مذاهب دیگر غالب شده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بوئین زهرا گفت: اسلام هم از نظر منطق و هم از نظر پیشرفت علمی بر مذاهب دیگر غالب شده است.
کد خبر: ۸۶۹۷۸۹۲
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، جلسه اخلاق سپاه ناحیه امام حسین )ع) شهرستان بوئین زهرا با سخنرانی حجت الاسلام محمود رجبی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه در حسینیه این ناحیه برگزار شد

حجت الاسلام رجبی در ابتداء سخنان خود به تفسیر آیه 8 سوره صف اشاره نمود و گفت: مضمون آیه "یریدون لیطفوا نور الله بأفواههم و الله متمّ نوره و لو کره الکافرون" دو بار در آیات قرآن کریم ذکر شده و این تکرار و تاکید ،برای زمانی بود که هنوز اسلام در جزیره عربستان گسترش نیافته بود ، چه
رسد به نقاط دیگر جهان .

وی در ادامه تفسیر این آیه افزود: ولی همانگونه که خداوند اراده کرده بود ، نور اسلام روز به روز در حال گسترش است و دامنه اش هر لحظه نسبت به گذشته وسیع تر می شود.

این مسئول اظهار کرد: اسلام هم از نظر منطق و هم از نظر پیشرفت علمی بر مذاهب دیگر غالب شده ، و این به برکت قرآن است  و نور هر جا باشد آثار خود را نشان می دهد و مایه پیروزی است و کراهت مشرکان و کافران نمی تواند سدی در این راه ایجاد کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بوئین زهرا همچنین روزه را سپر از آتش قهر الهی دانست و خاطر نشان کرد: روزه یکی از تجارت های پر سود ماه مبارک رمضان است،  این تجارت باعث می شود آتشی را که انسان با دست خود افروخته کاهش یابد و در واقع روزه سپر از آتش قهر الهی است.

وی با بیان اینکه خداوند خریدار تمام اعمال انسان در ماه مبارک رمضان است ، اذعان کرد: در اردوگاه ماه مبارک رمضان حتی خواب انسان روزه دار نیز عبادت محسوب می شود و خداوند هر نفسی که انسان در این ماه می کشد را نیز تسبیح حساب می کند، البته خواب نه هر کس ، بلکه خواب روزه دار واقعی که چشم، گوش ، دست و زبان او نیز روزه دار باشد.


2001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار