خبرهای داغ:
سرهنگ علی اصغر امیری در نشستی صمیمی با پاسداران این ناحیه گفت: حقیقت پاسداری ، تداوم راه حضرت سید الشهدا(ع ) و یاران باوفایش در محافظت از دین و انقلاب است .
کد خبر: ۸۶۹۷۸۷۴
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛  سرهنگ علی اصغر امیری فرمانده سپاه ناحیه شیروان در نشستی صمیمی با پاسداران این ناحیه گفت: حقیقت پاسداری ، تداوم راه حضرت سید الشهدا(ع ) و یاران باوفایش در محافظت از دین و انقلاب است که فلسفه تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز چنین آرمان و انگیزه ای بوده است.

امیری ادامه داد: برای تحقق بخشیدن به این حقیقت ، باید حسین گونه بود، حسینی اندیشید و حسین وار پا به میدان پاسداری شد.

وی افزود: هرکس که با این تفکر پا به عرصه پاسداری نگذاشته باید بداند که راه را اشتباه آمده چراکه در این راه حد و مرزی نیست و برای حراست از اعتقادات و انقلاب و اسلام باید تا نا کجاآبادها رفت.

سرهنگ امیری شهادت را یکی از آرزو های هر پاسداری دانست و گفت: روزانه هزاران نفر به مرگ طبیعی یا بر سر حوادث می میرند چرا مرگ ما نباید شهادت در راه اسلام و قرآن و خدای متعال باشد؟

فرمانده سپاه شیروان جهادگونه زیستن و تلاش شبانه روزی را از ویژگی های پاسداران واقعی عنوان کرد و گفت: اگر پاسداری کردن از انقلاب را در ساعات اداری ببینیم هیچگاه نمی توانیم یک پاسدار واقعی باشیم.

سرهنگ علی اصغر امیری در پایان گفت: پاسداری شغل نیست یک تعهد است.

این جلسه که با حضور پاسداران سپاه ناحیه شیروان و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه و مسئول حفاظت برگزار شد  با پرسش و پاسخ پاسداران با فرماندهی به پایان رسید و کارکنان خواستار تداوم این جلسه بودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها