خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه شیروان

رسالت امروز ما انتقال دقیق و کامل فرهنگ شهدا به نسل جوان است

حجت الاسلام منفردی در جمع اعضای ستاد کنگره بزرگداشت 635 شهید شهرستان گفت: در کنار عظمت دفاع مقدس و دلاوری های ایثارگران انتقال زوایای پیدا و پنهان آن هشت سال نورانی اهمیت فوق العاده ای دارد.
کد خبر: ۸۶۹۷۸۲۳
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ حجت الاسلام منفردی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شیروان در جمع اعضای ستاد کنگره بزرگداشت 635 شهید شهرستان گفت: در کنار عظمت دفاع مقدس و دلاوری های ایثارگران انتقال زوایای پیدا و پنهان آن هشت سال نورانی اهمیت فوق العاده ای دارد.

وی افزود: در جریان کربلا عقیله بنی هاشم(س) و حضرت سجاد (ع) مامور ابلاغ پیام کربلا به دیگران بودند و کار عظیم شهدای کربلا را با رسالت خود تکمیل کردند و امروز این رسالت برعهده ماست تا فرهنگ شهدا و مفاهیم ارزشمند دفاع مقدس را دقیق و کامل به نسل سوم و چهارم انقلاب برسانیم.

منفردی با بیان اینکه انقلابی ماندن از انقلابی شدن سخت تر است گفت: دولت ها تغییر می کنند،افراد عوض می شوند و مجلس ها می آیند و می روند اما آنچه باید بماند اصل انقلاب و ارزش های متعالی آن است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شیروان ادامه داد: عناصر ماندگاری انقلاب اسلامی چهار تاست که دشمن نیز به خوبی آنها را شناسایی کرده و در حال پیگیری آنهاست.

حجت الاسلام منفردی گفت: متون دینی یکی از این عناصر است که اسلام نقش موتور حرکت انقلاب را دارد و دشمن همه تلاشش را برای خاموش کردن این موتور می کند.

وی افزود: راننده انقلاب نیز عنصر دیگر ماندگاری انقلاب است که دشمنان به خوبی این مسئله را درک کرده اند و می خواستند با بدست گرفتن مجلس خبرگان برای رهبری نظام محدودیت و چالش هایی بوجود بیاورند.

وی گفت: عنصر بعدی سوخت انقلاب یا همان مردم هستند که دشمن درصدد قطع پیوند مردم با ولایت است چراکه امت بدون ولایت خظرندارد،امام بی امت اقتدار ندارد و امت متصل به ولایت شکست ندارد.

منفردی اظهار داشت: چهارمین عنصر ماندگاری انقلاب گفتمان مقاومت یا همان  ظلم ناپذیری یا مرگ بر ظالم و مستکبر است.

وی افزود: با همه دوست شدن و به همه لبخند زدن با مفاهیم قرآن کریم و فرهنگ شهید و شهادت هم خوانی ندارد.

حجت الاسلام منفردی با بیان اینکه عده ای امروزه بدنبال تسلیم شدن در برابر دشمنان هستند گفت: مسئولین در نظام اسلامی باید شش ویژگی داشته باشند که می توان به  تعبد نسبت به اسلام، اعتقاد مطلق نسبت به ولایت، تبری مطلق داشتن نسبت به دشمن، خود را خدمتگزار واقعی مردم دانستن، بینش سیاسی و اجتماعی نسبت به حوادث داخلی و خارجی داشتن، و آگاهی کامل نسبت به مسئولیت خود داشتن اشاره کرد.

وی در پایان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: دشمن امروزه جبهه وسیع و عظیم و نامتجانسی در همه نوع قشر و دشمنی با انقلاب ما دارد و همه توانش اینست که ماندگاری انقلاب را به هر نحوی به هم بزند و وظیفه مسئولین و مردم ما حفظ انقلاب و دستاوردهای آن است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار