معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: روز قدس نماد اقتدار و انسجام امت اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۹۷۷۱۵
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۷

فتاح محمدی ظهر امروز در نشست ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس گفت: روز قدس با هوشیاری و تدبیر امام(ره) تعیین شد که هرساله مردم با حضور باشکوه در راهپیمایی این روز انزجار خود را از این رژیم جعلی صهیونیستی اعلام می‌کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه روز قدس، روز وحدت، انسجام و اقتدار میان امت اسلامی است، افزود: دشمنان با ایجاد تفرقه موجب شکاف در بین ملت‌های مسلمان شدند و جنگ میان امت اسلامی نتیجه دخالت آمریکا و رژیم صهیونیستی در کشورهای مسلمان است.

وی بر بیان اهمیت روز قدس تأکید کرد و افزود: اهمیت روز قدس دفاع از مظلوم و ایستادگی در برابر ظالم است که حضور مردم در راهپیمایی روز قدس اعلام همبستگی با ملت فلسطین و انزجار از رژیم جعلی صهیونیستی است.

این مسؤول با بیان اینکه حضور باشکوه مردم در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان آثار داخلی و خارجی فراوانی به همراه دارد، افزود: راهبرد جمهوری اسلامی حمایت از مظلوم بوده و راهپیمایی مردم در روز قدس بیانگر ادامه مبارزه با رژیم‌های ظالم و غاصب است.

محمدی با اشاره به اینکه مردم با حضور باشکوه خود با آرمان‌های شهدا، امام(ره) و مقام معظم رهبری تجدید بیعت می‌کنند، گفت: مبلغان دینی در مساجد و بقاع متبرکه در خصوص اهمیت برگزاری روز قدس اطلاع‌رسانی کنند.

معاون استاندار اضافه کرد: دشمنان با ابزار رسانه‌ای قوی که در اختیار دارند تلاش می‌کنند شبهاتی در روز قدس ایجاد کنند که با برگزاری برنامه‌ها و میزگردهای مختلف در رسانه‌های استان به شبهات ایجاد شده پاسخ داده شود.

ارسال نظرات