مدیرعامل شرکت سهامی فرش ایران:

خرید تضمینی فرش دست بافت استان

مدیرعامل شرکت سهامی فرش ایران گفت: فرش‌های دستباف کهگیلویه و بویراحمد خرید تضمینی خواهند شد.
کد خبر: ۸۶۹۷۷۱۳
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۹

محمدرضا عابد ظهر امروز در نشست با رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حمایت تسهیلاتی، بیمه‌ای، تأمین مواد اولیه با کیفیت، خرید و بازاریابی محصولات تولیدی استان صورت خواهد گرفت، بیان کرد: طرح‌های عشایری و بومی‌سازی شده کهگیلویه و بویراحمد وضعیت مطلوبی در سطح کشور یافته است.

عابد اظهار داشت: ایجاد خوشه‌های صنعتی، مشابه‌سازی انسان‌های موفق و سوق دادن آموزش‌ها به سوی آموزش‌های عملی و خارج شدن از روند تئوریکی عواملی مهم در گسترش حوزه نفوذ و مطرح شدن فرش کهگیلویه و بویراحمد است.

مدیرعامل شرکت سهامی فرش ایران گفت: 10 درصد از بودجه شرکت شهرک‌های صنعتی به توسعه کارگاه‌های فرش اختصاص یافته که می‌بایست نهایت استفاده از آن در سطح استان انجام شود. 

وی با بیان اینکه پتانسیل‌های بسیار در بافندگان فرش در این استان وجود دارد، تأکید کرد: حضور و حمایت سازمان‌های سرمایه‌گذاری همچون بنیاد علوی می‌تواند کمک شایانی به رشد و توسعه این هنر اصیل در کهگیلویه و بویراحمد کند.

عابد خاطرنشان کرد: طرحی را آغاز کرده‌ایم و بدون تسهیلات برای کارمندان دولت و مؤسسه‌‌ها و شرکت‌هایی که مایل به خرید فرش دستباف هستند، خدماتی ارائه می‌دهیم.

وی گفت: در این طرح کارمندان می‌توانند با ارائه نامه کسر از حقوق که بازپرداخت بدهی آنها را تضمین کند تا سقف 10‌ میلیون تومان فرش دستباف بخرند.

مدیر عامل شرکت سهامی فرش ایران گفت: فرش‌های عشایری و بومی کهگیلویه و بویراحمد بازار ویژه‌ای یافته و امیدواریم با تولید متنوع‌تر و برندسازی فرش این استان شاهد رونق و گسترش هنر فرش‌بافی و یافتن جایگاه درخور و شایسته برای تولیدات کهگیلویه و بویراحمد باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار