سفره اطعام دفتر مقام معظم رهبری در دیشموک برپا شد+ تصاویر

کد خبر: ۸۶۹۷۷۱۰
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۰

به گزارش بسی جدر آیینی با حضور اقشار مختلف مردم دیشموک سفره اطعام 1600 نفری دفتر مقام معظم رهبری در 3 مسجد شهر پهن گردید.

سفره افطاری 1600 نفری دفتر مقام معظم رهبری با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و ستاد نماز جمعه شهر دیشموک در 3 مسجد این شهر پهن شد.

حجت‌الاسلام سیدهدایت محمودی‌اصل در حاشیه این سفره اظهار کرد: یکی از تاکیدات پیامبر بزرگوار اسلام که در خطبه معروف شعبانیه عنوان شد و آنجائی‌که فضائل بی‌شمار ماه مبارک رمضان را می‌شمارند در خصوص سنت نیک افطاری دادن و ثواب آن اشاره شده است.

وی در ادامه گفت: وقتی عده‌ای بلند می‌شوند در بین جمعیت اعلام می‌کنند که به لحاظ مالی تمکن مالی نداریم برای افطاری دادن از سفارشات حضرت این بود که از این امر مهم غفلت نکنید حتی با یک دانه خرما و یا اگر مقدور نشد با یک لیوان آب سهیم باشید.

محمودی‌اصل گفت: در راستای عمل به یک توصیه ارزشمند پیامبر عزیز اسلام طی 4 سال متوالی است که برنامه افطاری از طرف دفتر مقام معظم رهبری در این منطقه محقق و انجام شد.

وی اذعان کرد: برنامه‌ریزی خوبی با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) در خصوص برپا شدن این سفره 1600 نفری در دیشموک تدارک دیده شد.

امام جمعه دیشموک گفت: افطاری دادن در 3 مسجد شهر دیشموک انجام گردید و از همه کسانی که در این امر خیر همکاری کردند تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی تصریح کرد: برپایی این سفره که با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) و اعضای ستاد نماز جمعه انجام گرفت تعداد 28 کیسه برنج 10 کیلویی و بیش از 600 کیلو گوشت قرمز با مشارکت 25 نفر با هزینه‌ای بالغ بر 7 میلیون تومان از ساعت 10 صبح تا 5 عصر انجام گرفت.

ارسال نظرات