خبرهای داغ:
نماینده مردم شهرستانهای خوی و چایپاره:

رسیدگی به پرداخت های غیرمتعارف محدود به حقوق نیست

سیدتقی کبیری گفت: باید رسیدگی به موضوع پرداخت های غیرمتعارف حقوقی شامل تمامی مسائل مالی مانند اعطای وام های نجومی بانکی، پاداش ها و مزایا نیز باشد
کد خبر: ۸۶۹۷۶۷۹
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۶
سیدتقی کبیری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با تاکید بر لزوم رسیدگی موثر به پرداخت حقوق های چند صد میلیون تومانی گفت: باید پذیرفت پرداخت حقوق های نجومی به برخی مدیران قابل توجیه نیست.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی افزود: حقوق های نامتعارف یک معضل است، البته باید تدابیری اتخاذ شود که رسیدگی موثر به این موضوع، به بهانه ای برای سوء استفاده رسانه های معاند نشود.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: برخورد با کسانی که حقوق های نجومی دریافت کرده اند، باید شامل تمامی مزایا و مسائل مالی بشود.

کبیری ادامه داد: باید توجه داشت دریافتی برخی مدیران و کارکنان ادارات در فیش حقوقی، نجومی نیست؛ اما در همین ادارات به شیوه های دیگر پرداخت مالی می شود، بطور مثال وام های کلان بانکی قرض الحسنه پرداخت می شود این در حالی است کارمندان هم رتبه در سایر ادارات برای دریافت یک وام جزئی قرض الحسنه از بانک یا اداره با مشکل روبرو هستند.

رسیدگی به پرداخت های غیرمتعارف حقوقی باید شامل اعطای وام های نجومی بانکی پاداش ها و مزایا باشد

وی گفت:نظارت های مجلس در خصوص وضعیت حقوق های دریافتی بیشتر خواهد شد؛ البته دولت نیز باید نظارت هایی اعمال کند تا از این موضوعات جلوگیری شود.

کبیری افزود:باید اجازه تکرار بی عدالتی داده نشود و مکانیزمی برقرار شود تا پرداخت های غیرمتعارف به برخی ها ممکن نباشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود:رسیدگی به موضوع پرداخت های غیرمتعارف حقوقی باید شامل تمامی مسائل مالی مانند اعطای وام های نجومی بانکی، پاداش ها و مزایا نیز باشد و پیگیری ها و نظارت های مجلس در این زمینه ها نیز خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار