خبرهای داغ:
با همراهی مسؤولان حوزه مقاومت شهید جلالی انجام شد
حجت‌الاسلام والمسلمین علی عادل‌پور امام جمعه قنوات قم به همراه جمعی از مسؤولان حوزه مقاومت شهید جلالی از علمکرد مراکز فرهنگی روستای ملک قلعه بازدید کرد.
کد خبر: ۸۶۹۷۶۳۰
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین علی عادل‌پور  امام جمعه قنوات قم و سرمربی حلقه‌های معرفتی حوزه شهید جلالی به همراه جمعی از مسؤولان این حوزه مقاومت بسیج با حضور در روستای ملک قلعه، عملکرد مراکز فرهنگی این روستا را ارزیابی کرد.

وی در حاشیه این بازدید با اشاره به آیه 124 سوره «طه» اظهار کرد: خداوند کریم در این آیه خطاب به بندگان خود فرموده است «هرکس از یاد من روی گرداند، پس همانا برای او زندگی تنگ و سختی خواهد بود و ما او را در قیامت نابینا محشور میکنیم»؛ دوری از خط ولایت اهل بیت(ع) مصداق اعراض از یاد خداست.

امام جمعه قنوات اضافه کرد: در آیه مذکور مفهوم سختی و تنگی زندگی، نداشتن مادیات نیست چراکه اکنون نیز بسیاری از سرمایه‌داران با حرص و ترس در تنگنا زندگی می‌کنند.

وی با بیان اینکه فطرت انسان خداپرست است، تصریح کرد: رسالت یادآوری فطرت بر عهده انبیاست؛ هر چند انسان در شرایط مالی مناسبی باشد اما دوری از یاد خدا سبب اضطراب، حیرت و حسرت می‌شود.

عادل‌پور با تاکید بر اینکه زندگی آرام در پرتو یاد خدا تحقق‌پذیر است، مطرح کرد: معنویت در زندگی مادی نیز نقش مهمی دارد زیرا کسی که در دنیا از حقایق غافل شود در زندگی خود دچار مشکل و در روز قیامت همانند فردی کور محشور می‌شود.

همچنین، در پایان این بازدید به نوجوان و جوانان کتاب‌های اقتصاد مقاومتی تولیدی قرارگاه جنگ نرم حوزه شهید جلالی هدیه داده شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها