خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند گفت: خطراتی که امروز در فضای مجازی وجود دارد از خطرات کوچه و خیابان بیشتر است و خیلی هم به نوجوانان نزدیک شده بنابراین دغدغه اصلی خانواده ها مساله بیکاری دانش آموزان در فصل تابستان باشد.
کد خبر: ۸۶۹۷۶۲۹
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹
بیکاری دانش‌آموزان در فصل تابستان دغدغه اصلی خانواده‌ها

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی امروز در شورای آموزش و پرورش شهرستان نهاوند اظهار داشت: با فرا رسیدن فصل تابستان و تعطیل شدن مدارس دانش‌آموزان اوقات فراغت زیادی دارند بنابراین اگر برای آنها برنامه نداشته باشیم اسیر فضای مجازی و دیگر انحرافات اجتماعی خواهند شد.

وی افزود: خطراتی که امروز در فضای مجازی وجود دارد از خطرات کوچه و خیابان بیشتر است و خیلی هم به نوجوانان نزدیک شده بنابراین دغدغه اصلی خانواده ها مساله بیکاری دانش آموزان در فصل تابستان باشد.

امام جمعه نهاوند گفت: همه باید در قبال این مساله مهم احساس مسئولیت داشته و هر اداره متناسب با وظایف ذاتی خود برای دانش‌آموزان و جوانان در فصل تابستان برنامه‌ریزی کند.

وی با اشاره به هدف دشمن از انحراف جوانان گفت: دشمن مترصد فرصت است تا ذهن جوانان ما را نسبت به نظام اسلامی و ارزش‌های الهی بدبین و بی اعتقاد کند که این خواسته دشمن از طریق فضای مجازی به خوبی امکان پذیر است.

* فعالیت 15 پایگاه تابستانی آموزش و پرورش در نهاوند

مدیر آموزش و پرورش نهاوند نیز در این جلسه گفت: با تعطیلی مدارس وظیفه آموزش و پرورش سنگین تر می شود زیرا در طول سال تحصیلی ما می توانیم ساعات روزمره دانش آموز را پر کنیم اما با تعطیلی مدارس دانش آموزان از دسترس ما خارج شده بنابراین اهمیت این دوران برای ما مهمتر است.

هادی سلگی افزود: آموزش و پرورش در زمینه غنی کردن اوقات فراغت دانش آموزان برنامه هایی را در دستور کار خود قرار داده که از اول تیرماه آن را به اجرا در می آورد .

وی گفت: در بحث غنی سازی اوقات فراغت 15 پایگاه تابستانی تعریف شده که 9 پایگاه آن ورزشی با 30 رشته مختلف و 6 پایگاه دیگر نیز در زمینه فرهنگی و هنری فعال خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات