خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مراغه گفت: 11 زندانی جرایم غیر عمد مالی زندان این شهرستان در انتطار حمایت خیران برای آزادی و بازگشت به کنار خانواده خود هستند.
کد خبر: ۸۶۹۷۵۵۵
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی سیدعلاء الدین نقیبی، افزود: هم اکنون این زندانیان با یک میلیارد و 360 میلیون ریال جرایم در زندان بسر می برند و حمایت خیران موجب آزادی آنان می شود.

وی اظهار کرد: این انجمن با همکاری نهادهای قضائی و خیران روز چهارشنبه همزمان با 16 ماه رمضان جشن حمایت از زندانیان مراغه را برگزار می کند تا خیران کمک های مادی و معنوی خود در این ماه را به صورت یکپارچه برای حمایت از خانواده و آزادی زندانیان اهدا کنند.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مراغه یادآور شد: زندانیان جرایم غیر عمد مالی این شهرستان به علت جرایم حاصل از تصادفات، مهریه و بدهی های مالی در زندان بسر می برند و هیچ کدام توان پرداخت جرایم خود را ندارند.

نقیبی، ادامه داد: انجمن حمایت از زندانیان مراغه هر سال در ماه رمضان اقدام به برگزاری جشن حمایت از خانواده های زندانیان می کند و سال گذشته بیش از 50 درصد از اعتبارهای مورد نیاز برای تامین مایحتاج خانواده و آزادی حدود 40 زندانی در این جشن تامین شد.

وی گفت: هم اکنون حدود 460 خانواده مددجویی و زندانی از شهرستان های مراغه و عجب شیر تحت حمایت های این انجمن بوده که افراد تحت پوشش علاوه بر حمایت های معنوی به صورت منظم از خدمات سبدهای کالایی ویژه ایام مختلف و همچنین کمک هزینه های تحصیلی برای دانش آموزان و دانشجویان بهره مند می شوند.

ارسال نظرات