فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا:

سربازان ولایت در دفاع از اسلام همواره آماده اند

فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا گفت: سربازان ولایت باید با توکل به خدا، قرآن و توسل به ائمه(ع) در دفاع از حریم اسلام، انقلاب و ولایت آماده باشند.
کد خبر: ۸۶۹۷۵۵۱
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از گیلان، امیر دریادار دوم تورج حسنی‌مقدم با حضور در جلسه قرآنی کارکنان وظیفه، رمضان را ماهی سرنوشت ساز دانست و اظهار کرد:کار و تلاش در محیط معنوی این ماه از اصول کاری نیروی دریایی است تا از فعالیت‌ها و این محیط معنوی توشه‌ای برای آینده کسب کنیم.

وی با بیان اینکه قرآن کریم یا شافی انسان است و یا شاکی،افزود: قرآن کریم شفیع و کمک کار کسانی است که با قرآن مأنوس هستند و به تعالیم آن عمل می‌کنند و کسانی که از قرآن دوری می‌کنند و از تعالیم آن به دور هستند مورد شکایت این کتاب آسمانی خواهند بود.

دریادار حسنی‌مقدم با بیان اینکه قرآن دلیل اجتماع و وحدت مسلمین است، گفت: خداوند ماه رمضان را به عنوان یک فرصت بزرگ در اختیار ما قرار داده تا قدردان نعمت‌های آن باشیم و از فرصت‌ها استفاده کنیم.

فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا بیان کرد: خدمت مقدس سربازی یک فرصت  مناسب برای قدردانی از پروردگار یکتا و برنامه ریزی صحیح و درست برای استفاده از برکات این ماه  مبارک است.

وی تصریح کرد: در دورانی که ما خدمتگزار نظامی اسلامی هستیم کشور ما درگیر سه جنگ بزرگ و یک تهدید است که عبارتند از جنگ‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی و همچنین تهدید احتمالی نظامی لذا آمادگی لازم برای مقابله با این سه جنگ و تهدید برای تک تک آحاد ملت لازم است و این کسب آمادگی و قوی شدن برای ما که لباس سربازی به تن داریم و سرباز ولایت هستیم بیشتر است.

دریادار حسنی‌مقدم بیان کرد: حال که دشمن با شبیخون فرهنگی وسایل ارتباط جمعی به جنگ دین و فرهنگ ما آمده است، باید از منابع جنگ نرم خود استفاده کنیم و منابع جنگ نرم ما قرآن، ماه رمضان، لیالی پرفضیلت قدر و فرهنگ عاشوراء است.

فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا خطاب به کارکنان وظیفه گفت: قدر خود، جوانی و فرصت‌ها را بدانید؛ برنامه، ابتکار و تدبیر داشته باشید چراکه بهترین روش برای به هدف رسیدن گزارش گیری روزانه از خود است.

وی اضافه کرد: سربازان ولایت باید با توکل به خدا، قرآن و توسل به ائمه(ع) در دفاع از حریم اسلام، انقلاب و ولایت آماده باشند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار