خبرهای داغ:
امام جمعه موقت طبس گفت: امروز جامعه سیاسی به این نتیجه رسیده است که تکیه بر آمریکا توهم است که دستاورد کمی نیست و زمینه را فراهم میکند که دولت، مجلس وهمه مسئولین انقلابی عمل کنند.
کد خبر: ۸۶۹۷۴۹۰
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام احمد مودب در جمع مردم نمازگزار و روزه دار طبس اظهار داشت: تهدیدات دشمن در شرایط فعلی که به دشمنی استکبار جهانی و به سرکردگی آمریکا با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک رویارویی ریشوی و بنیادین؛ تمدنی است.

وی عنوان کرد: از پیروزی انقلاب اسلامی و قبل از آن شروع و ادامه داشته و خواهد داشت و به دلیل ایدئولوژی بنیادین تمدنی تمدن غرب و تمدن اسلامی به رهبری نظام جمهوری اسلامی ایران به شکلی نو به جهان عرضه می کنند. و در این راستا هدف هرچه بزرگتر باشد هزینه های بیشتری باید بپردازد هرچند که دستاوردهای آن بیشتر و باعظمت تر خواهدبود.

امام جمعه موقت طبس یادآورشد: نظام مقدس جمهوری اسلامی درمسیری که دشمن جلوی او را گرفته و میگیرد درحال حرکت است؛ و شرایط ایران شرایطورود یک کشتی به اقیانوس بزرگ خطرهاست که ما این توانمندی را به لطف الهی داریم وخداوند برکت خود را به این مردم عطاکرده که تهدیدهای دشمن را تبدیل به فرصت کرده ایم که چهار مرحله سخت را گذر کرده ایم .

این کارشناس مذهبی افزود: جنگ خشن ، ترور و تجزیه طلبی یکی از مراحل بود که مقاومت وایستادگی کردیم و وضعیت تسهیلاتی کشور را تقویت کرده به استراتژی بازدارندگی رسیدیم که آن نقطه ضعف به نقطه قوت تبدیل شده است و ما باید درهر شرایطی آمادگی خودرا حفظ کنیم.

وی مرحله دوم تجاوز دشمن را به کشور ایران بحث انزوا طلبی وخارج کردن ایران ازعرصه بین الملل ومنزوی کردن ایران اسلامی تصریح کرد؛ و بعبارتی دیگر سیاست چماق و هویچ را پیشه و در این عرصه باید ایران اسلامی روابط خود ر ا با کشورهای جهان گسترش میداد که امروزه این موضوع به خوبی درک می شود که در این راستا اشتباهاتی در این مسیر رخ داد وگهگاهی کشورهایی که دشمن ما بودند چنان در برویشان بازشد که دولت مردان با آنها روابط گرم ایجاد کردند و نمونه بارز آن همان کشور عربستان سعودی که نظام وهابیت درآن حاکم است می باشد و تمام فتنه های کنونی درمنطقه بدستور آمریکا توسط دلارهای عربی اجرا می شود.

مودب اظهار کرد: این سیاست باعث ارتباط افراطی شد تا امروزآنها ازموضعی گستاخانه برخوردکنند ودرکنفرانس اسلامی علیه ما چیزی حتی جزئی مصوب کنند که اصلا قابل قبول نیست سازمانی که باید در راه اسلام حرکت کند و نکرد؛ حتی حادثه منا و تعلل برای حج امسال ازدیگر گستاخیهای اوبوده است که می توانستیم بعدازجنگ تحمیلی بگونه ای دیگرعمل کنیم.

وی ادامه داد: تحریم شدید اقتصادی مرحله سوم بود که با هدف فلج کنندگی ایران انجام شد.اما این تهدید در شرایطی اعمال شد که ملت ایران آمادگی لازم در جهت مقاومت را داشتند اما اراده جدی درمسئولین برای تبدیل این تهدید به فرصت نبود؛ تا اینکه رهبری نقشه راه اقتصاد مقاومتی را به تصویب رساندند وسال را بنام اقتصادمقاومتی اقدام و عمل مبدل کردند که نوعی اعتراض به عملکرد دولت بود؛ نظامی که سال قبل میگفت از رکود خارج می شود ونشد هیچ؛ اما رکود تشدید شد که امروز دولتمردان طرح نجات بانکی را برای عملی کردن اقتصادمقاومتی برنامه ریزی کرده اند .

احمد مودب نفوذ سیاسی را چهارمین مرحله عنوان کرد که رهبری آن را موضوعی جدی مطرح کرده اند و ادامه داد: اکنون که درمرحله نفوذ قرارداریم نگاهی که مشکلات وحلش را در بیرون کشور جستجو میکند؛کشورهایی که راه مذاکره را میبینند ونگاه دیگر که خودباوری وخوداتکایی را دنبال میکند ومامیتوانیم شعار خود را که نیروهای انقلابی این نوع تفکر را دارند و هردونوع نگاه امید دارند.

مودب خاطرنشان کرد: هرگاه انسجام درونی وتوکل برخدا وتکیه برمردم حاکم شد بسیارنتیجه بخش بوده است که تهدیدهارا خنثی کرده ایم و توانستیم امتیازات مهمی بگیریم خصوصا درزمینه انرژی هسته ای قبل از برجام که امروز وظیفه اینست که انقلابی ماندن وانقلابی بودن و توکل برخدا و اسلام را پیش رو گیریم.

وی اظهار داشت: امروز آمریکای خائن با خوی استکباری خود کارشکنی میکند وبرجامی که برای آنها نقطه ای قوت بود را هم دور زدند.

حجت الاسلام احمد مودب بیان کرد: امروزجامعه سیاسی به این نتیجه رسیده است که تکیه بر آمریکا توهم است که دستاورد کمی نیست وزمینه را فراهم میکند که دولت؛ مجلس؛ وهمه مسئولین انقلابی عمل کنند و به توکل برخدا وقدرت درونی برگردند که بازبان دیگری نمیتوان با آمریکا سخن گفت.

وی در پایان گفت: دوسال نفس گیرترین مذاکرات با غرب انجام شد واکنون میگویند پاره میکنیم برجام را و باسیاست انقلابی رهبری مواجه شدند که گفتند برجام را آنها پاره میکنند؛ مابرجام را آتش میزنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها