خبرهای داغ:
به همت تربیت بدنی سپاه شاهرود و کمیته بسیج مساجد و محلات هیئت کاراته استان سمنان، مسابقات کاراته بسیج جام شهدای مدافعین حرم در شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۷۴۴۲
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به همت تربیت بدنی سپاه شاهرود و کمیته بسیج مساجد و محلات هیئت کاراته استان سمنان، مسابقات کاراته بسیج جام شهدای مدافعین حرم در شاهرود برگزار شد.

در این مسابقات یک روزه که در سالن مجتمع ورزشی مقاومت سپاه شاهرود برگزار شد، بیش از 80 کاراته کا در دو بخش کاتا و کمیته در رده های سنی خردسالان ،نونهالان،نوجوانان،جوانان،امید و بزرگسالان به یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان از نفرات برتر هر رده و بخش با اهدا لوح و مدال تقدیر شد.

در بخش کاتا در رده سنی خردسالان امیر پویان حاجی اسماعیلی و امیرمحمد رستمی مقام های اول و دوم را کسب کردند، در رده نونهالان، محمدحسین سلمانی و امیررضا معصومی پور عناوین اول و دوم را کسب کردند و در رده نوجوانان کیارش رضایی و محمد شاهکویی اول و دوم شدند.

در بخش کمیته در رده سنی خردسالان وزن منهای 20 کیلوگرم، امیرپویان حاجی اسماعیلی و معراج نادعلی اول و دوم شدند و در وزن منهای 25 کیلوگرم سیدامیرعلی موسویان و امیرمحمد رستمی اول و دوم شدند، در وزن منهای 30 کیلوگرم ابوالفضل آشوری و امیرهادی باقری عناوین اول و دوم را کسب کردند.

در رده سنی نونهالان متولیدن 83تا85 در وزن منهای 30 کیلوگرم محمدحسین سلمانی و حسین بلوچی و در وزن منهای 35 کیلوگرم عرفان صادقی و مصطفی براتی و در وزن منهای 40 کیلوگرم محمدحسین یکتاپرست و علیرضا محمدی و در وزن منهای 50 کیلوگرم سیدابوالفضل موسوی عناوین اول و دوم اوزان مختلف را کسب نمودند.

در رده سنی نوجوانان متولدین 80 تا 83 در وزن منهای 38 کیلوگرم امیررضا صفاری و کیارش رضایی و وزن منهای 42 کیلوگرم علیرضا اسماعیلی و حسن ربیعی و وزن منهای 47 کیلوگرم محمدامین رضوانی و سیدعلی میرباقری و وزن منهای 52 کیلوگرم محمدشاهکویی و امیرحسین میرزا محمدی و در وزن منهای 57 کیلوگرم سینا طاهرکردی و امسرحسین عبداللهی و وزن منهای 63 کیلوگرم عرفان شکری و امیرحسین قربانی و وزن منهای 70 امیرحسین عبداللهیان عناوین اول و دوم را کسب نمودند.

در رده سنی جوانان متولدین 77تا79 در اوزان منهای 55 کیلوگرم محمدربیعی،منهای 61 کیلوگرم محمدجعفر حسین پور، منهای 68 کیلوگرم مهران مهدوی و ایمان ولیان،منهای 76 علی اکبر قرغی،مثبت 76 کیلوگرم حامد بلوچی عناوین اول و دوم را کسب کردند.

در رده سنی امیدها متولدین 75 و 76 ،در اوزان منهای 60کیلوگرم علی خوشاب و حسین محمدی،منهای 67 کیلوگرم علی رضوانی و مهدی محمدخانی و منهای 84 کیلوگرم محمدصفری عناوین اول و دوم را کسب نمودند.

در وزن آزاد یا قهرمان قهرمانان نیز در رده سنی نوجوانان محمدشاهکویی،در جوانان علی اکبر قرغی،امیدها، علی اکبر قرغی و بزرگسالان سجاد نوری عناوین اول و قهرمان قهرمانان را کسب کردند.

این مسابقات با حضور هشت داور، داریوش رضایی،سیدصادق سیدرضایی،هادی فرجی،ابوالفضل رمضانی،سیدپدرام موسوی،محسن عجم،احسان عباسی و علی یکتاپرست برگزار شد.

لازم به ذکراست اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود،هیئت کاراته شهرستان شاهرود،کانون جوانان بسیج شاهرود،آکادمی رزمی کوثر و بهداری سپاه ناحیه شاهرود در برگزاری این مسابقات با تربیت بدنی سپاه شاهرود همکاری نمودند.

حسین گرزین مسئول تربیت بدنی سپاه شاهرود در حاشیه این مسابقات با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقات گفت: این مسابقات با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم مدافع حرم و رزمندگان جبهه مقاومت و ایجاد حفظ و انسجام بسیجیان ورزشکار و ترویج فرهنگ ورزش قهرمانی در بین بسیجیان و تشویق و ترغیب جامعه بسیج برای حضور در ورزش های حرفه ای و قهرمانی برگزار که با استقبال خوب ورزشکاران بسیجی رشته کاراته شهرستان شاهرود اجرا شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها