غصه آور است که بیش از 85درصد کل اعتبارات کشور برای حقوق و دستمزد به حقوق کارکنان دولت و 15 درصد برای توسعه عمرانی اختصاص می‌یابد.
کد خبر: ۸۶۹۷۴۴۱
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳

 سید هادی حسینی نماینده دوره نهم مردم قائمشهر و عضو سابق کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به حقوق نجومی مدیران نفتی و بانکی وزارت نفت اظهار داشت: نظام اداری نیازمند به اصلاح است چرا که نظام اداری را در دولت های مختلف و در طی سالیان بعد از انقلاب بزگ کردیم.

عضو سابق هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه گفت: غصه آور است که بیش از 85درصد کل اعتبارات کشور برای حقوق و دستمزد به حقوق کارکنان دولت و 15 درصد برای توسعه عمرانی اختصاص می یابد بنابراین برای اصلاح دغدغه مقام معظم رهبری و ایجاد اشتغال جوانان تنها راه حل اجرای اصل 44قانون اساسی است  که دولت را کوچک و دولتی ها را واگذار کنیم.

وی با بیان اینکه برای مشارکت مردم  بودجه دولتی باید آزاد شده تا صرف عمران، آبادانی و توسعه کشور شود خاطرنشان کرد: باید با سرمایه گذاری کارهای عقب مانده را به حرکت در آوریم وگرنه زدن همدیگر و ربط دادن اتفاقات به دولت های گذشته با  سوءگیری سیاسی دغدغه مقام معظم رهبری را جبران نمی کند.

حسینی گفت: گروه های سیاسی با نفی هم مشکلات  را حل نکرده و کشور را از این ورطه نجات نمی دهند، آمریکا، انگلیس و اسرائیل غاصب نمی توانند ما را از پا در بیاورند اما  تنها چیزی که ما را به زیر می کشد  ناهمگونی، اختلاف و دشمن نگاه کردن حریف و رقیب سیاسی است به جای گرفتن  پاچه  گروه های سیاسی با دشمن بجنگیم و با عمل  به سخنان رهبر انقلاب  به نتیجه برسیم.  

ارسال نظرات