ریشه فساد فیش های حقوقی نجومی از مراجع بالاتر کنترل و حتما روشنگری شود تا مردم اغنا شده و اگر کسی تخلف کرده با او برخورد شده و اموال به بیت المال مسلمین برگشت داده شود.
کد خبر: ۸۶۹۷۴۱۹
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳

بهرام بیرانوند نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به حقوق نجومی برخی از مدیران نفتی اظهار داشت: مفسده فیش های حقوقی نجومی باید از مراجع بالاتر کنترل و حتما روشنگری شود تا مردم اغنا شده و اگر کسی تخلف کرده با او برخورد شده و اموال به بیت المال مسلمین برگشت داده شود.

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج در خصوص اینکه وزارت نفت گفته نیروی مازاد دارد افزود: از نیروهای تخصصی  وزارت نفت باید استفاده شده چرا که سرمایه این وزارتخانه هستند اما بخشی از رفتارها توسط وزارت نفت باید اصلاح شود.

بیرانوند با اشاره به دکل های حفاری شده و استفاده از نیروهای خارجی خاطرنشان کرد: استفاده از نیروهای خارجی در دکل های نفتی باعث بیکار شدن نیروهای داخلی خواهد شد قراردادهای نفتی باید اصلاح شود قطعا با این رویکرد نیروهای تخصصی وزات نفت ممکن است عذرشان را بخواهند همانطوری که در نیروهای تخصصی صنعتی عذرشان را خواستند.

 

                                                                

ارسال نظرات