پدر سرداران شهید محمد و حسن توپال که به دلیل بیماری قلبی و ریوی در بیمارستان زینبیه خورموج بستری‌ شده بود، در سن 91 سالگی به دیار باقی شتافت.
کد خبر: ۸۶۹۷۴۱۵
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱


 



به گزارش خبرگزای بسیج از شهرستان دشتی، عصر شنبه پیکر حاج کرم توپال پدر سرداران شهید محمد و حسن توپال در شهر بادوله از ورودی خیابان گلزار شهدا بر روی دستان مردم تشییع شد و پس از اقامه نماز در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده شد.

در این مراسم که حجت‌الاسلام محمد محمدی امام‌جمعه کاکی، فرمانده و کارکنان سپاه امام رضا (ع) دشتی، شهرداران خورموج، کاکی و بادوله، روسای دادگستری دشتی و تنگستان، بخشدار کاکی، مدیر حراست منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی حضور داشتند، پیکر حاج کرم توپال از بیمارستان زینبیه خورموج تا گلزار شهدای شهر بادوله تشییع و سپس در کنار تربت پاک و مطهر فرزندان شهیدش به خاک سپرده شد.

مراسم ختم این پدر مهربان روزهای یکشنبه، دوشنبه و مراسم هفتمین روز درگذشت این مرحوم روز پنجشنبه در مسجد حجت شهر بادوله برای برادران و هم‌زمان در حسینیه شهدای این شهر برای خواهران منعقد است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی نیز در گفت‌گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: شهادت هنر انسان‌های وارسته است و والاتر از آن هنر والدین بزرگوار آن شهداست که پس از تقدیم فرزندان رشید خود با صبر و بردباری از کیان نظام اسلامی دفاع کردند.

علی غضنفری افزود: پدران و مادران شهدا بزرگ‌ترین دارایی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی ادامه داد: پدران و مادران و حتی خانواده‌های معظم شاهد با صبر، شکیبایی، صبوری و ولایتمداری نقشی بی‌نظیر و استثنایی از خود به‌جایی گذاشتند.

غضنفری تصریح کرد: یکی از وصیت‌های همیشگی پدر مهربان شهیدان محمد و حسن توپال تأکید بر ولایت‌پذیری و اطاعت از امام خامنه‌ای بود.

خبرگزاری بسیج نیز مصیبت وارده به خانواده معظم شهید توپال تسلیت می‌گوید.

 

ارسال نظرات