رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختیاری گفت: کشفیات مواد مخدر امسال در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 84 درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۸۶۹۷۳۹۵
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرگرد رستم بهرامی در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری ، با اشاره به روش های حمل مواد مخدر در این استان، گفت: مواد مخدر به دو صورت ترانزیت و مصرف داخلی در استان چهارمحال و بختیاری حمل می شود.

وی اضافه کرد: با اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در سطح استان، دستگیری خرده فروشان مواد مخدر، سه درصد افزایش داشته است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری، نیز در این نشست از شیوع 98/. درصدی اعتیاد در سطح استان خبر داد و گفت: افراد گرفتار در این بلای خانمان سوز بین سنین 15 تا 64 سال هستند.

سید قدیر مرتضوی با اشاره به برنامه های روز جهانی مبارزه با مواد مخدر در استان، اظهار کرد: برنامه های روز جهانی مبارزه با مواد مخدر در استان، در بخش های مقابله، درمان و پیشگیری در چارچوب یک کمپین مردمی با هدف اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر و با شعار «همه ما، همه جا و همه وقت در برابر اعتیاد مسئولیم» اجرا می شود.

وی، برگزاری همایش مبارزه با مواد مخدر و تجلیل از خانواده های 26 شهید استان در این حوزه، رژه موتوری، تشکیل زنجیره انسانی، برگزاری جشن‌های پاکی و استقرار ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی در پارک‌های استان را از برنامه های این روز عنوان کرد.

گفتنی است: 26 ژوئن برابر با 5 تیر به عنوان «روز جهانی مبارزه با مواد مخدر» نامگذاری شده است.

ارسال نظرات