رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان:

انتخاب اسرائیل به عنوان رئیس کمیسیون حقوق بشر طنزی تلخ از سوی سازمان ملل است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با بیان اینکه انتخاب اسرائیل به عنوان رئیس کمیسیون حقوق بشر طنزی تلخ از سوی سازمان ملل است گفت: چطور میشود که کشوری خود نقض کننده حقوق بشر است به عنوان رییس کمیسیون حقوق بشر انتخاب شود.
کد خبر: ۸۶۹۷۳۹۴
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجري در نشست ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس که در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد ضمن تبریک به مناسبت ولادت باسعادت امام حسن مجتبی (علیه السلام) اظهار کرد: روز جهانی قدس میراث گرانبهای معمار کبیر انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اينکه امام خمینی (ره) از سال 58 آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به روز جهانی قدس نامگذاری کردند گفت: در طول سالیان گذشته از فرمان امام خمینی (ره) هر سال شاهد برگزاری باشکوهتر این راهپیمایی هستیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس تنها محدود به ایران نیست افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس در 80 نقطه از جهان با شعور فوق العاده‌ای برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام اشجري با اشاره به اینکه قریب به 68 سال است که رژیم اشغالگر صهیونیستی مردم فلسطین را در سرزمین‌های خود به اشغال در آورده است گفت: روز جهانی قدس، روز حیات جهان اسلام، روز مقابله با استعمار و استکبار و روز فریاد مسلمین علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی است.

وی با بيان اینکه نامگذاری روز جهانی قدس توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی آثار فراوانی از خود به جا گذاشته است یادآور شد: راهپیمایی روز جهانی قدس موجب وحدت جهان اسلام و حمایت گسترده جهانیان از موضوع فلسطین شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان راهیپایی روز قدس را جهانی کردن همدردی با مردم فلسطین دانست و افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس تبدیل به حی علی الجهاد تبدیل شده است.

حجت‌الاسلام اشجري خاطرنشان کرد: طنز تلخ سازمان ملل که اسرائیل را به عنوان رئیس کمیسون حقوق بشر سازمان ملل انتخاب کرده است از مسائلی است که باید در راهپیمایی امسال مورد توجه باشد.

وی بر استفاده از ظرفیت صحیح بقاع متبرکه و فضای مجازی در روز جهانی قدس تاکید کرد و گفت: نصب یک عدد بالن در میدان فرهنگ، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و علمی و... و استقرار گروه موزیک جهت نواختن سرودهای حماسی در میدان مصلی، صدور مجوز پرواز 5عدد پاراموتور در روز راهپیمایی، برپایی ایستگاه‌‌های سلامت و ارسال بیانیه و اجرای سرودهای دانش‌آموزی و برگزاری مسابقه تهیه آدمک سران استکبار از جمله مهمترین برنامه‌های پیش بینی شده دستگاه‌های اجرای در روز جهانی قدس است. 

ارسال نظرات