فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت خبر داد:

استفاده از ظرفیت حلقات صالحین برای تبیین روز جهانی قدس

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: از ظرفیت حلقات صالحین برای تبیین روز جهانی قدس نیز استفاده خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۹۷۳۸۸
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سرهنگ مجید دوهندو در نشست ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس که در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد اظهار کر: روز قدس متعلق به تمام بشریت است، روز فریاد زدن آزادی مسلمانان و همه مردم آزاده جهان برای دادخواهی از مظلومان عالم به ‌ویژه مردم مظلوم سرزمین غصب‌ شده فلسطین است.

وی نقش راهپیمایی و شعارهای روز قدس را در بیداری اسلامی حیاتی خواند و افزود: بدون تردید روز قدس در بیداری امت اسلام در کشورهای اسلامی نقش حیاتی و بزرگی داشته است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت از هماهنگی جهت فعال شدن پایگاه های خبری، تحلیلی مربوط به بسیج با موضوع روز جهانی قدس خبر داد و گفت: پایگاه های مقاومت نیز در راستای برگزاری ویژه برنامه های روز جهانی قدس فعال خواهند شد.

دوهندو از اجرای رژه موتورسواران با لباس ویژه پیشاپیش راهپیمایان و تهیه اقلام تبلیغی جهت توزیع در مسیر راهپیمایی خبر داد و افزود: از ظرفیت حلقات صالحین برای تبیین روز جهانی قدس نیز استفاده خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه خانواده شهدا و همچنین خانواده شهدای مدافع حرم در راهپیمایی امسال حضوری ویژه دارند گفت: شهدای مدافع حرم با جان فشانی خود در راه اعتلای اسلام فضای مجاهدت را در استان عطرآگین کردند.

دوهندو در پایان با اشاره به 4 مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در رشت خاطرنشان کرد: دو مسیر از مسیرهای تعیین شده با مسئولیت سپاه ناحیه مرکزی رشت است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار