فرمانده حوزه مقاومت سيدالشهدا (ع) شيرگاه اعلام کرد:

طرح جوانه های اقتصاد مقاومتي در پایگاه های مقاومت اجرا می شود

فرمانده حوزه مقاومت سيدالشهدا (ع) شيرگاه گفت:امسال طرح جوانه های اقتصاد مقاومتي و محروميت زدايي در پایگاه های مقاومت اجرا می شود.
کد خبر: ۸۶۹۷۳۷۰
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حسن خدادادي فرمانده حوزه مقاومت سيدالشهدا (ع) شيرگاه با اشاره به اجراي طرح تابستانه جوانه های صالحین در سطح بيش از 12 پايگاه مقاومت حوزه سيدالشهدا افزود:رويکرد امسال طرح جوانه های اقتصاد مقاومتي و محروميت زدايي در کنار برنامه هاي ديگر تفريحي،آموزشي و اردويي و ... مي باشد که به اميد خدا در اين راه موفق عمل نماييم.

نجارنيا فرمانده پايگاه مقاومت بسيج روستاي کليج خيل هم در گفتگو با بسیج مازندران با اشاره به اجراي طرح جوانه هاي صالحين در اين پايگاه و استقبال خوب نوجوان و جوانان از اين طرح افزود:به ياري خدا چند سالي است که طرح غني سازي اوقا فراغت و جوانه هاي صالحين در اين پايگاه برگزار مي شود و اين پايگاه جزو پايگاه هاي فعال در اين زمينه مي باشد که توانسته با کمک همه دست اندر کاران جوانان و نوجوانان زيادي را به خود جلب نمايد.

نجارنيا با اشاره به برنامه هاي پيش بيني شده در اين طرح افزود:در 4 بخش کلاس هاي قرآني،تربيتي،ورزشي و اردويي کلاس هايي همچون روخواني و روانخواني قرآن کريم،آموزش احکام ،امداد و نجات،آموزش رايانه،فوتسال ،دارت،شنا،برگزاري دعاي ندبه مراسم شب هاي قدر و چندين برنامه ديگر را در نظر گرفتيم تا به ياري خدا تابستاني شاد و غني براي نوجوانان و جوانان کليج خيلي بسازيم.


انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها