خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه خبر داد :
مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه گفت: نشست مودت با حضور فرماندهان پايگاه ها و شورای حوزه هاي مقاومت و خانواده آنها پيش بيني و برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۹۷۲۶۴
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵

حبیب رضا خدادادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی از برگزاری جلسه هماهنگي برنامه هاي اجرايي نشست مودت در شهرستان زيركوه خبر داد و اظهارداشت: دين مبين اسلام همواره برتحكيم محبت و مودت در بين مسلمين تاكيد بسيار زيادي داشته است.

مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه گفت: خداوند تبارك و تعالي در آيه 23 سوره شوري می فرماید«قل لا اسئلكم عليه اجرا الا الموده في قربي» یعنی "بگو براين رساندن پيام از شما مزدي درخواست نمي كنم، جز دوستي با خويشان".

وی ادامه داد: این جلسه درقالب برنامه هاي نشست ساليانه مودت با حضور فرماندهان پايگاه ها و حوزه هاي مقاومت به همراه خانواده آنها پيش بيني و برگزار می شود.

خدادادی عنوان کرد: نشست مودت در بخش هاي زهان و مركزي با حضور فرماندهای، پیشکسوتان بسیجی و ارکان گردان های محلات و عشايري شاسكوه برگزار خواهد شد.

مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه هدف از برگزاري اين جلسات و نشست ها را ايجاد انس و الفت بين فرماندهان و خانواده هاي آنان عنوان کرد و افزود: خانواده های بسیجیان پشتيبان معنوي در انجام ماموريت هاي بسيج وتقويت روحيه نشاط و معنويت در خدمتگزاري هستند.

وی با اشاره به اینکه ترويج سبك زندگي علوي و فاطمي بين خانواده ها و جامعه هدف از دیگر اهداف این نشست می باشد، گفت: در اين نشست ها خانواده معظم شهدا ، ايثارگران، بازنشستگان،‌ پيشكسوتان، فرماندهان و شوراي حوزه، فرماندهان گردان، كانون ها، پايگاه ها و خانواده آنها حضور دارند.

خدادادی برگزاری برنامه هاي فرهنگي و مسابقات ، نشست هاي بصيرتي سياسي و روشنگري با موضوع آسيب هاي شبكه هاي اجتماعي و رسانه بيگانه، ‌مداحي ، برپایی نماز مغرب و عشاء و صرف افطاری را از دیگر برنامه های این نشست عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها