فرماندار بهشهر تاکید کرد: با توجه به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی ،بسیج رسانه می تواند در تلنگر زدن به مسئولین برای هوشیاری در انجام وظایف خود، نقش بسزایی را ایفا کند.
کد خبر: ۸۶۹۷۲۶۱
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سید خالق سجادی در نشست با اعضای بسیج رسانه شهرستان بهشهر، اظهار کرد: بسیج نهادی انقلابی و جهادی است و بسیج رسانه باید با نشر و ترویج ارزش های اسلامی و آرمان های انقلاب، فرهنگ ایثار و شهادت را زنده نگه دارد و با رسانه های بیگانه که سعی در ترویج ضد ارزش های اسلامی دارند به خوبی مقابله کند.

وی با بیان اینکه با برگزاری یادواره های شهدا باید یاد و نام کسانی که برای حفظ ارزش های اسلام، دفاع از خاک وطن و پیروی از منویات رهبری؛ جانفشانی کردند را گرامی بداریم تا راه و روش و منش آن ها الگوی زندگی همه و به خصوص جوانان شود، افزود: جانبازان، آزادگان و ایثارگران از ارزشمندترین سرمایه های ایران هستند که نباید آن ها را به فراموشی بسپاریم بلکه باید از وجودشان بهره مند شویم.

سجادی خاطرنشان کرد: بسیاری از شهدا و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس و همچنین امروزه شهدای مدافع حرم از بزرگ مردان بسیجی هستند که رشادت ها و جانفشانی های بسیاری انجام دادند و غیورانه تا پای جان ایستادگی کردند.

فرماندار بهشهر اظهار کرد: امروزه برخی از افراد ظاهرساز و پرادعا هستند یعنی فقط حرف میزنند و اهل عمل نیستند اما در مقابل آنها؛ افرادی قرار دارند که از بزرگان 8 سال دفاع مقدس و از رزمندگان تاثیرگذار در پیروزی عملیات های مهم جنگ بودند در حالی که در میان مردم عادی، به صورت ناشناس، بی ادعا و بی ریا در حال خدمت رسانی به جامعه هستند.

سجادی با اشاره به اهمیت نقش رسانه و تأثیرگذاری آن بر جامعه، تاکید کرد: با توجه به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، امسال باید صرف حرف زدن را کنار گذاشت و وارد میدان عمل شد که قطعا رسانه ها می توانند در تلنگر زدن به مسئولین و مدیران برای هوشیاری در انجام وظایف خود، نقش بسزایی را ایفا کنند./ ایسنا


انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها