فرمانده سپاه سوادکوه شمالی گفت: اجرای امر به معروف و نهی از منکر برای حفظ احکام اسلامی و سلامت جامعه است.
کد خبر: ۸۶۹۷۲۳۰
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مازندران، سرگرد موسوی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی در جلسه ستا احیاء امر بع معروف و نهی از منکر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره اهمیت امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر با رعایت شرایط آن یک تکلیف شرعی عمومی برای حفظ احکام اسلامی و سلامت جامعه است و در صورت وقوع تخلفات قانونی و شرعی در کشوری که نظام اسلامی بر آن حاکم است، وظیفه مردم به مجرد عجز شخصی از امر به معروف و نهی از منکر ساقط نمی شود، بلکه واجب است که به نهادهای مربوط اطلاع داده و موضوع را پیگیری نمایند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی ادامه داد: تحقق جامعه اسلامی در گرو فعال نمودن همین هیئت های امر به معروف و نهی از منکر در تمام سطح شهرستان و کشور است و وظیفه ما مسئولین و مجریان است که راه و زمینه را برای اجرای این واجب الهی هموار و فراهم کنیم. مبادا در گوشه و کنار یا در دستگاه انتظامی یا قضایی، کسانی باشند که راه را جلو آمر به معروف و ناهی از منکر سد کنند.

در ادامه حجت الاسلام مهدوی امام جمعه شهرشیرگاه هم در این جلسه وضع امر به معروف در سطح شهرستان و حتی کل کشور را مطلوب ندانست و تأکید نمود:  همگان باید نسبت به این واجب فراموش شده اهتمام بیشتری داشته باشند.

مهدوی برای  تشکیل و فعال سازی ستاد امر معروف شهرستان پیشنهاداتی ارائه داد.


انتهای پیام/ت


ارسال نظرات
پر بیننده ها