خبرهای داغ:
جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی سازمان بسیج جامعه زنان کشور با هدف بررسی و تحقق زمینه‌های حضور موفق زنان بسیجی در اقتصاد مقاومتی و بر مبنای خود اشتغالی و با حضور کارشناسان و صاحبنظران در این عرصه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۷۱۶۲
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳
به  نقل از  پایگاه اینترنتی «سازمان بسیج جامعه زنان کشور» جلسه کارگروه «اقتصاد مقاومتی» روز چهارشنبه 26 خردادماه در سازمان بسیج جامعه زنان کشور و با محوریت موضوعی بررسی راهکارهای گسترش نقش زنان در اقتصاد مقاومتی برگزار شد.

در این جلسه که با حضور مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان کشور، دکتر محمد کهن‌دل، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و متخصص در حوزه اقتصاد مقاومتی، محمد حیدری معاون کارآمدی و نقش آفرینی در سازمان بسیج سازندگی، خانم پورابراهیم به عنوان فعال اقتصادی و خانم که‌وند فعال در زمینه کارآفرینی زنان برگزار شد، هر یک از اعضا به بیان دیدگاه‌های خود در زمینه لزوم حضور زنان در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی پرداختند.

همچنین موضوعاتی از قبیل بررسی ظرفیت فعالیت زنان و تاثیر حضور آنان در عرصه اقتصادی و موانع پیش روی آنان مورد بررسی قرار گرفت.

در انتهای این جلسه نیز طرح عملیاتی‌ای در خصوص بالفعل ساختن سرمایه‌های اقتصادی زنان بسیجی در سراسر کشور و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی مطرح شد که اعضا در مورد راهکارهای عملی شدن این طرح به بیان نظر و دیدگاه خود پرداختند.

انتهای پیام/ل

ارسال نظرات