خبرهای داغ:
مدیر حج و زیارت استان فارس:

ثبت نام پیاده‌روی اربعین از ابتدای مردادماه

مدیر حج و زیارت استان فارس گفت: ثبت نام سفرهای تیر و مردادماه به عتبات در استان فارس آغاز شده و متقاضیان می‌توانند از طریق دفاتر مجاز نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
کد خبر: ۸۶۹۷۱۵۸
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲

علیرضا زینلی  با اشاره به اینکه در هر هفته 24 کاروان زمینی و هوایی از استان فارس به عتبات مشرف می‌شوند، اظهار داشت: ثبت نام سفرهای تیر و مردادماه به عتبات در استان فارس آغاز شده و متقاضیان می‌توانند از طریق دفاتر مجاز نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی با اشاره به رشد 30 درصدی سفر به عتبات در استان فارس گفت: در هر هفته 2 پرواز به عتبات با ظرفیت هر پرواز 40 نفر برقرار می‌شود و هر روز 2 کاروان زمینی از استان فارس به عتبات اعزام می‌شود.

مدیرحج و زیارت استان فارس با اشاره به اینکه مقررشده سامانه سماح برای ثبت نام پیاده‌روی اربعین از ابتدای مردادماه باز شود، افزود: متقاضیان می‌توانند از اول مرداد برای ثبت نام اقدام کنند.

زینلی با اشاره به راه‌اندازی کنسولگری در شهر شیراز در سال گذشته خاطرنشان کرد: راه‌اندازی کنسولگری سبب شد که صدور رویداد با سرعت بیشتری انجام گیرد و زائران استان‌های همجوار نیز از خدمات آن بهره‌مند شدند.

وی تصریح کرد: در سال گذشته 64 هزار و 500 نفر از استان فارس در پیاده‌روی اربعین شرکت کردند که از این تعداد 10 هزار نفر از استان بوشهر بودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار