خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه بسیج ثارالله (علیه السلام) شیراز تاکید نمود:
سرهنگ محبی پور گفت: شیوه کار حلقه های صالحین صرفا دور هم نشینی نیست بلکه برپایی اردوها،دیدار خانواده شهدا،مسائل دفاعی وورزشی در قالب شجره طیبه صالحین برگزار می گردد.
کد خبر: ۸۶۹۷۰۶۰
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴
سرهنگ پاسدار اسماعیل محبی پور فرمانده سپاه ثارالله (علیه السلام) شیراز با حضور در پایگاه مقاومت بسیج انصارالمهدی شهرک فرهنگیان حوزه حضرت معصومه (ع) از حلقه های صالحین بسیج خواهران بازدید نمود.

 فرمانده سپاه ثارالله (علیه السلام) شیراز در حاشیه این بازدید با بیان اینکه همسو با تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص عمل اگاهانه ورفتار متناسب با شرایط جامعه برنامه محوری شجره طیبه صالحین در سطح پایگاههای بسیج در دستور کار می باشد گفت:شجره طیبه صالحین در قالب 14تا 22نفربه صورت گروهی با هدف عمق بخشی وبصیرت افزایی وتمرین کار تشکیلاتی موثر رویکرد شجره طیبه صالحین در سطح پایگاهای بسیج  محلات می باشد.

سرهنگ محبی پور با اشاره به اینکه موضوعات مطرح در حلقه های صالحین در زمینه های گوناگون اجتماعی،فرهنگی،اقتصادی،دفاعی و...توسط مربیان وسرمربیان سرحلقه ها که افرادی توانمند می باشند برای اعضاءگروه طرح موضوع می نمایند گفت: در محدوده پایگاههای بسیج سپاه ناحیه ثارالله قریب به 800حلقه صالحین فعال وجود دارد.

وی با بیان اینکه شیوه کار به تعبیری به صورت طلبه گی وارد مباحث می شوند گفت:هرانچه که جوانان ونوجوانان در مسائل گوناگون به بحث گذاشته می شود پاسخ داده می شود وهرگاه که در موضوعی ایجاد شبهه بوجود امد توسط  مربیان وسرمربیان صالحین پاسخ داده می شود.

وی با اشاره به اینکه شیوه کار حلقه های صالحین صرفا دور هم نشینی نیست گفت: برپایی اردوها،دیدار خانواده شهدا،مسائل دفاعی وورزشی در قالب شجره طیبه صالحین برگزار می گردد.

فرمانده سپاه  ثارالله(ع) شیراز در پایان صحبت هایش گفت:نونهالان با ابتدائی ترین مسائل دینی واجتماعی وهمچنین دانشجویان نخبه در زمینه های گوناگون در برنامه تربیتی صالحین بستری در جهت عمق بخشی داخلی جامعه می شود وامیدواریم  شجره طیبه صالحین خروجی خوبی در سطح جامعه داشته باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها