به همت گروه جهادي بسيج دانشجويي نيكشهر؛

پروژه آبرساني روستاي زمين بند نيكشهر تكميل و به بهره برداري رسيد

به همت جهادگران گروههاي جهادي دانشجويي شهرستان نيكشهر پروژه آبرساني روستاي زمين بند نيكشهر تكميل و به بهره برداري رسيد
کد خبر: ۸۶۹۶۹۶۲
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۶
به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج ،جهادگران بسیجی در راستای تحقق بخشیدن به فرامین مقام معظم رهبری در جامعه گام بر میدارند ودر این عرصه جز رضای خدا منتظر هیچ پاداش مادی دیگر نیستند .
گروههای جهادی بسیج دانشجویی در استان سیستان وبلوچستان از گروههای فعال وشناسنامه داری است که در راستای رفع محرومیت،مبارزه با محرومیت زدایی، ارائه خدمات بهتر وبیشتر به مردم نیازمند در مناطق محروم گام بر میدارند.
جهادگرانی که بی ریا وبی ادع با عزمی راسخ وگامهایی استوار در راستایی اجرایی نمودن اقتصادمقاومتی به منظور رشد آبادانی قدم در عرصه های جهادی می گذارند .
پروژه آبرساني در روستاي زمين بند نيكشهر به همت جهادگران گروهاي جهادي بسيج دانشجويي نيكشهر تكميل و مورد بهره برداري قرار گرفت
.

گفتني است كه اين روستا تاكنون از آب شرب و لوله كشي آب سالم بهره مند نبوده است.

اردوهاي جهادي دانشجويي شهرستان نيكشهر در تابستان  با شناسايي مناطق محروم و به قصد خدمت رساني در اين روستاها به مدت 1ده  روز فعاليت خود را آغاز كردند.

اين جهادگران با فعاليت شبانه روزي و دل كندن از فضاي خانه و خانواده با نشاط و سازندگي و حضور صميمي دانشجويان بسيجي در نقاط محروم در كنار روستائيان به اجراي برنامه هاي عمراني سازندگي و محروميت زدايي پرداختند
ارسال نظرات