در راستاي حفظ و انسجام مربيان عقيدتي سياسي و نيز ارتقاي معلومات و آگاهيهاي هاديان سياسي سپاه خوي كارگاه آموزشي به همت عقيدتي سياسي سپاه اين شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۶۹۲۷
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي در جمع مربيان عقيدتي و هاديان سياسي رده هاي تابعه، با اشاره به منويات مقام معظم رهبري پيرامون زمان نشناسي خاطر نشان كرد:علم و تقوا در هر كاري واجب است اما مهمتر از همه اينها زمانشناسي است چرا كه اگر زمان نشناس باشيم به مملكت ما قطعا آسيب خواهد رسيد.

حجت الاسلام رستمي در رابطه با چالش فراخور انقلاب اسلامي ابراز داشت: بايد حتما براي آسيب شناسي چالش هاي انقلاب اسلام، وي‍ژگي انقلاب را قبلا بدانيم و دركش كنيم .

وي حاكميت الهي ،قدرت و نفوذ معنوي رهبر، وحدت و همبستگي تمام اقشار،حفظ پايگاه هاي انقلابي و... را ازجمله وي‍ژگيهاي انقلاب عنوان كرد.

گفتني است در اين كارگاه كه به صورت هم انديشي برگزار شد چالش هاي انقلاب اسلامي و مهمترين موضوعات مشكل ساز در اين رابطه كه بايستي در رده هاي تابعه بررسي شود بحث و گفتگو شد.و مسئول سياسي سپاه خوي به سوالات و شبهات در اين رابطه پاسخ دادند.

ارسال نظرات