خبرهای داغ:
امام جمعه خوی:

معامله با سعودیان کودک کش ننگی دیگر بر دامن سازمان ملل

امام جمعه خوی گفت: تنها پس از 3 روز دبیر کل سازمان ملل تحت فشار سعودیها و حامیانش آنان را از فهرست سیاه خود خارج ساخت و در نهایت ننگی دیگر بر دامن سازمان ملل افزود.
کد خبر: ۸۶۹۶۹۲۳
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، امام جمعه خوی در آستانه ماه مبارک رمضان با اشاره به خارج ساختن عربستان سعودی از فهرست سیاه سازمان ملل گفت:سازمان ملل دوم ژوئن طی گزارشی با انتقاد شدید از اعتلاف نظامی تحت رهبری سعودیها علیه مردم مظلوم یمن آن را در فهرست سیاه خود قرار داد و تصریح کرد این اعتلاف سعودی در سال گذشته 510 کودک را کشته و 677 کودک دیگر را زخمی کرده است ولی تنها پس از 3 روز دبیر کل سازمان ملل تحت فشار سعودیها و حامیانش آنان را از فهرست سیاه خود خارج ساخت و در نهایت ننگی دیگر بر دامن سازمان ملل افزود.

خطیب در بخش پایانی خطبه دوم با اشاره به کشتار هم جنس گرایان آمریکا در شهر اورلاندو آمریکا گفت: بر اساس گزارش خبرگزاریها یک فرد مسلح به سمت یک باشگاه هم جنسگرایان در شهر اورلاندو تیراندازی کرده و در نهایت 50 نفر کشته و 53 نفر نیز زخمی شده اند.

وی تصریح کرد: میتوان گفت این کشتار در داخل آمریکا نتیجه و ثمره حمایت حاکمان آن کشور از تروریسم تکفیری است که چندین سال است بصورت روزمره مسلمانان بی گناه را در کشورهای اسلامی قتل عام می کنند.

حجت الاسلام شکوری افزود:مقام معظم رهبری در بخشی از سخنان خود در ملاقات با مسئولان نظام جمهوری اسلامی فرمودند، نقشه دشمن از بـین بـردن تـوانمنـدی های جـمـهوری اسـلامی است، تنها راه مقابله استفاده صحیح از ظرفیتها و افزایش اقتدار کشور بوده و ایمان اسلامی، پیشرفت های علمی، توانمندی اقتصادی، توانمندی دفاعی، وحدت و انسجام ملی و جمعیت جوان کشوراز توانمندی های اصلی کشور است.

امام جمعه خوی افزود: رهبر معظم انقلاب در ادامه دشمنان جمهوری اسلامی را شبکه استکبار با سرکردگی آمریکا و شبکه صهیونیستی که مظهر آن رژیم جعلی صهیونیستی است معرفی فرمودند و در پاسخ کسانی که می گویند ما می توانیم با آمریکا کنار بیاییم فرمودند، مساله اصلی آمریکا موجودیت جمهوری اسلامی است.

خطیب نمازجمعه اظهار داشت: تعداد زیادی از روایات اهل بیت(ع) به بهره گیری از فرصتهای ماه مبارک رمضان توصیه کرده و نسبت به غفلت از این فرصتها هشدار داده اند.رسولخدا(ص) فرمود:بدبخت واقعی کسی است که ماه رمضان از او بگذرد ولی گناهانش آمرزیده نشود و در حدیث دیگری فرمودند:هر کس در ماه رمضان آمرزیده نشود پس در کدام ماه آمرزیده خواهد شد.

ارسال نظرات