خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان شوط:

اقتصاد مقاومتی با اراده، سرمایه و حضور مردم محقق می‌شود

امام جمعه شهرستان شوط با اظهار اینکه اقتصاد مقاومتی با اراده، سرمایه و حضور اقشار مختلف مردم تحقق پیدا می‌کند، گفت: دولت باید برای ایفای نقش نظارتی و هدایتی اهتمام بورزد،
کد خبر: ۸۶۹۶۹۱۵
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سید محمد هاشمی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: مبحث اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است در تاریخ اسلام ریشه‌های عمیق دارد.

وی با اشاره به وفات حضرت خدیجه(س) گفت: این بانوی بزرگوار در زمان محاصره اقتصادی مسلمانان در شعب‌ ابی‌طالب همه ثروت و اموال خود را برای حمایت از مسلمانان صرف کرد که این اقدام حضرت خدیجه(س) یک جلوه از اقتصاد مقاومتی به شمار می‌رود.

این مسئول با اظهار اینکه حضرت خدیجه(س) ضمن ایستادن مقابل مشرکان و همراهی با رسول گرامی اسلام(ص) ثروت خود را صرف تبلیغ برای دین اسلام کردند، اضافه کرد: در شرایط تحریم اقتصادی دشمن، ما نیز باید به ظرفیت‌های درونی خود چشم بدوزیم.

هاشمی با اشاره به تاکیدهای مکرر مقام معظم رهبری برای تحقق یافتن اقتصاد مقاومتی، خاطرنشان کرد: چنانچه در مسیری که ایشان مقابل ما ترسیم می‌کنند قدم‌های بلندی برداریم علاوه بر دست یافتن به رونق اقتصادی می‌توانیم ضمن پرهیز از تسلیم شدن مقابل دشمنان بر روی اصول خود ایستادگی کنیم.

وی با بیان اینکه در صورت جامه عمل پوشاندن به زوایای مختلف سرفصل اقتصادی مقاومتی خواهیم توانست در میادین بین‌المللی از مواضع خود همچنان دفاع کنیم، گفت: این نوع از اقتصاد باید توسط مردم و هم‌وطنان بچرخد.

امام جمعه شهرستان شوط با اظهار اینکه اقتصاد مقاومتی با اراده، سرمایه و حضور اقشار مختلف مردم تحقق پیدا می‌کند، بیان داشت: دولت باید برای ایفای نقش نظارتی و هدایتی اهتمام بورزد،

هاشمی نقش دولت در ایستادگی مقابل سوءاستفاده‌ها را مورد اشاره قرار داد، گفت: دولت باید جلوی مفسدان اقتصادی را بگیرد تا عرصه برای حضور فعال و موثر اقشار مختلف مردم به بهترین شکل فراهم شود.

ارسال نظرات