فرماندار چالدران از آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد چالدران به کمک خیرین این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۶۹۱۳
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، کریم حسین‌زاده اظهار داشت: خیرین شهرستان چالدران با برپایی جشن گلریزان و جمع‌آوری کمک‌های نقدی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و زندانیان جرایم مالی گام موثری برداشتند.

وی با اشاره به میزان جمع‌آوری کمک‌های مالی برای این منظور، تصریح کرد: با برپایی جشن گلریزان 210 میلیون ریال برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و زندانیان مالی در این شهرستان جمع‌آوری شده است.

فرماندار چالدران با بیان اینکه هر ساله جشن گلریزان در این شهرستان برگزار و طی برگزاری این جشن شاهد آزادسازی زندانیان هستیم، اعلام کرد: برگزاری چنین جشن‌هایی نباید به ایام خاصی از سال خلاصه شود.

این مسئول با بیان اینکه کمک به خانواده زندانیان نیز در این شهرستان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، خاطرنشان کرد: انجمن حمایت از زندانیان شهرستان چالدران نیز به خانواده زندانیان در زمینه مادی و معنوی کمک می‌کند.

حسین‌زاده با بیان اینکه در این خصوص امسال 60 میلیون ریال کمک در قالب کمک‌های این انجمن به خانواده زندانیان انجام گرفته است، اذعان داشت: این کمک‌ها در راستای کاهش میزان آسیب‌هایی است که خانواده زندانیان را تهدید می‌کند.

فرماندار چالدران با بیان اینکه زندانیان لزوما افراد شروری نیستند، اظهار داشت: تعدادی از زندانیان نیز به دلیل مسائل مالی در زندانها گرفتار هستند که لازم است خیرین برای آزادی این زندانیان اهتمام جدی داشته باشند.

ارسال نظرات