خبرهای داغ:
مسئول تربیت بدنی سپاه ارومیه گفت: قرعه‌کشی مسابقات والیبال محلات ظهر امروز انجام گرفت.
کد خبر: ۸۶۹۶۹۱۲
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مرتضی آیرملو اظهار داشت: با حضور سرپرستان تیم‌های شرکت‌کننده مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های والیبال محلات انجام شد.

مسئول تربیت‌بدنی سپاه ارومیه گفت: با توجه به تعاملی که با شهرداری ارومیه داریم رقابت‌های ورزشی محلات را با همکاری شهرداری منطقه یک ارومیه در رشته فوتسال در دو رده سنی زیر 13 سال و زیر 18 سال و رشته والیبال در رده زیر 18 سال برگزار می‌کنیم.

وی اذعان داشت : مسابقات فوتسال زیر 13 سال هفته قبل با انجام 48 بازی در بین 34 تیم با مشخص شدن سه تیم برتر به پایان رسید.

آیرملو با بیان اینکه 48 تیم در رشته والیبال محلات حضور دارند، گفت: امروز بعد از قرعه کشی مسابقات تیم‌ها حریفان خود را شناختند و از فردا مسابقات این رشته آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: مسابقات والیبال محلات به صورت حذفی برگزار خواهد شد و هر تیمی که بتواند دو ست از سه ست را پیروز شود برنده مسابقه خواهد بود.

مسئول تربیت بدنی سپاه ارومیه افزود: در هر روز 9 دیدار به انجام خواهد رسید و این رقابت‌ها در سالن 9 دی سپاه ارومیه برگزار می‌شود و حضور علاقمندان جهت تماشای این دیدارها به صورت رایگان است.

آیرملو افزود: پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان یکی از اهداف تربیت بدنی سپاه ارومیه است چرا که با این همه هجمه فرهنگی، ایجاد بستر مناسب برای جوانان برای ورزش وظیفه همگانی است تا بتوانیم نوجوانان و جوانان را در مقابل بسیاری از مشکلات اجتماعی محافظت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برای امسال علاوه بر این مسابقات محلات، مسابقات بسیاری از جمله بازی‌های بومی محلی در راستای حفظ ارزش‌های سنتی و فرهنگ در برنامه‌های خود پیش‌بینی کرده‌ایم.

ارسال نظرات