خبرهای داغ:
فرماندار خوی خواستار شد

تسریع در روند اجرای پروژه‌های راهسازی خوی

فرماندار خوی خواستار تسریع در روند اجرای پروژه‌های راهسازی این شهرستان شد.
کد خبر: ۸۶۹۶۹۰۹
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حسین سیوانی‌اصل در بازدید از روند اجرای پروژه تعریض محور خوی به ایواوغلی، اظهار داشت: هم اکنون پروژه خوی به ایواوغلی دارای معارض بوده و در تلاش برای رفع معارض این پروژه هستیم.

وی با بیان اینکه براساس برنامه‌ریزی به عمل آمده بنا داریم فاز نخست این پروژه را هفته دولت امسال به بهره‌برداری برسانیم، تصریح کرد: هم اکنون با معارضان در حال رایزنی هستیم و امید می‌رود هر چه سریع‌تر مشکل این پروژه رفع شود.

فرماندار خوی با بیان اینکه محور خوی به ایواوغلی یکی از محورهای پرحادثه شهرستان خوی است، اعلام کرد: ساماندهی این محور و تعریض آن یکی از پروژه‌های مهم راهسازی این شهرستان به شمار می‌رود.

این مسئول با بیان اینکه این پروژه در دو فاز اجرایی می‌شود، اعلام کرد: با اتمام فاز نخست این پروژه، فاز دوم طرح تعریض محور خوی به ایواوغلی در 17 کیلومتر اجرایی خواهد شد.

سیوانی‌اصل خواستار تسریع در روند اجرای این پروژه شد و اذعان داشت: هم اکنون فاز نخست این پروژه از 90 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و تلاش برای رفع مشکل معارض در این پروژه ادامه دارد.

فرماندار خوی با بیان اینکه با تعریض این محور شاهد کاهش میزان تصادفات خواهیم بود، اظهار داشت: ب رفع مشکل معارض روند اجرای این پروژه از سر گرفته خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه تسریع در روند اجرای پروژه‌های عمرانی به ویژه راهسازی در این شهرستان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، تصریح کرد: با توجه به آغاز سفرهای تابستانی باید شاهد تسریع در روند اجرای پروژه‌های راهسازی در خوی باشیم.

ارسال نظرات