خبرهای داغ:
معاون سیاسی و امنیتی فرماندار سردشت از جمع‌آوری قلیان در چهار مرکز عرضه سردشت به صورت خودجوش خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۶۹۰۸
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، محسن آلی در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان سردشت که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: جمع‌آوری قلیانسراها در شهرستان سردشت در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه همت جمعی در این زمینه شکل گرفته است، تصریح کرد: پس از ماه مبارک رمضان جمع‌آوری قلیانسراها با قوت هر چه تمام‌تر در شهرستان سردشت اجرایی می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار سردشت از پلمب سه واحد قلیانسرا در این شهرستان خبر داد و اذعان داشت: در این خصوص شاهد هستیم که برخی از واحدهای صنفی عرضه قلیان نیز نسبت به جمع‌آوری خودجوش قلیان‌ها اقدام کرده‌‌اند.

این مسئول با بیان اینکه طی روزهای گذشته شاهد جمع‌آوری خودجوش چهار واحد قلیانسرا در این شهرستان بودیم، اعلام کرد: صاحبان این قلیانسراها از عرضه قلیان به مشتریان خود خودداری کرده‌اند.

آلی با بیان اینکه در این خصوص تذکرات لازم به صاحبان قلیانسراها داده شده است، ادامه داد: باید در این زمینه فرهنگسازی شود و در مرحله نخست باید جوانان و خانواده آنا بیش از پیش با مضرات قلیان آشنا شوند.

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار سردشت خاطرنشان کرد: با فرهنگسازی و آشنایی هر چه بیشتر جوانان با مضرات قلیان می‌توانیم در اجرای این طرح به توفیق برسیم.

این مسئول اعلام کرد: براساس تذکرات ارائه شده، پس از ماه مبارک رمضان در صورتی که مراکز عرضه نسبت به عرضه قلیان اقدام کنند به شدت برخورد خواهد شد.

ارسال نظرات