فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت

ترویج سبک زندگی اسلامی بین خانواده‌ها از اهداف نشست مودت

فرمانده سپاه ناحیه اراک از برگزاری نشست فرماندهان بسیجی سپاه ناحیه اراک خبر داد و گفت: ترویج سبک زندگی اسلامی بین خانواده‌ها از اهداف نشست مودت است
کد خبر: ۸۶۹۶۹۰۱
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۵

پاسدار رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی، از برگزاری طرح مودت در سپاه ناحیه اراک خبر داد و اظهار داشت: به همت سپاه ناحيه اراک نشست صميمي طرح مودت با حضور فرماندهان حوزه‌ها و پايگاه‌های مقاومت بسيج و خانواده‌هایشان برگزار می‌شود.

وی افزود: ایجاد انس و الفت بین خانواده‌ها و کارکنان با ترویج سیره نبوی در باب مودت و تکریم خانواده‌ها به عنوان پشتیبان معنوی در انجام ماموریت‌ها، تقویت روحیه نشاط معنوی در خانواده بزرگ بسیج، ترویج سبک زندگی علوی و فاطمی بین خانواده‌ها از جمله اهداف برگزاری طرح مودت است.

فرمانده سپاه ناحیه اراک با اشاره به رسالت بسیجیان در جامعه کنونی گفت: فرمانده‌هان بسیجی در میدانی هستند که کار و ماموریت اصلی بسیج را به دوش دارند، ماموریت ترویج فرهنگ اسلامی و روحیه انقلابی که در جنگ نرم امروز دشمن علیه نظام اسلامی بسیار خطیر است.

پاسدار رضایی تصریح کرد: در جنگ نرم دشمن علیه نظام اسلامی همسران و مادران نقش بسیار مهم و بسزایی دارند و باید زینب گونه و فاطمه گونه در دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب وارد عمل شوند.

وی افزود: ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب و ارزشمند برای خودسازی و ارتباط با خدا و ترویج سبک زندگی اسلامی در جوامع کنونی است، ماه نزول قرآن و بی‌شک قرآن مهمترین منبع فیض الهی برای سبک زندگی اسلامی به شمار می‌آید این هدیه الهی نماد بارز هویت بخشی در ماه مبارک رمضان برای بندگان است باید به عنوان منشور جامع سبک زندگی در جامعه اسلامی مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه اراک تصریح کرد: ماه رمضان بهترین فرصت برای ترویج سبک زندگی اسلامی، مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

پاسدار رضایی در پایان خاطرنشان کرد: اخلاق نیکو زیربنای داشتن یک زندگی سالم و دور از آسیب‌های اجتماعی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات