خبرهای داغ:
مسئول بسیج اساتید دانشگاه‌های ملایر عنوان کرد
مسئول بسیج اساتید دانشگاه‌های ملایر گفت: سازمان بسیج اساتید، سازمانی توسعه یافته، منسجم، کارآمد و مؤثر در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی است.
کد خبر: ۸۶۹۶۹۰۰
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ابوالقاسم جعفری با بیان اینکه سازمان بسیج اساتید، سازمانی توسعه یافته، منسجم، کارآمد و مؤثر در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی است، اظهار داشت: تمام برنامه‌های این سازمان برای نیل به دو هدف تحول علمی و تعمیق معارف دینی و ایمان اسلامی در جامعه علمی کشور تدوین شده است.

وی بیان کرد: در همین راستا بسیجیان دانشگاهی را تحت یک برنامه جامع به نام "حلقه‌های صالحین" شبکه‌سازی کرده است.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه‌های ملایر با استناد به سخنی از مقام معظم رهبری، اظهار کرد: بسیج اساتید سازمانی است که توان و نیروی اعضایش در میدان علم و فرهنگ در طبق اخلاص گذاشته می‌شود.

وی پاسداری از مرزهای ایدئولوژی اسلام و انقلاب، ارتقاء سطح آگاهی و بصیرت‌افزایی اساتید در تمامی بخش‌ها و رشد و تعالی دینی و فرهنگی آنها را از اهداف این سازمان عنوان کرد و ادامه داد: بسیج اساتید، 11 سال است که در ملایر کار خود را آغاز کرده و اکنون در 6 مرکز آموزش عالی شامل دانشگاه‌های آزاد اسلامی، علمی- کاربردی، علوم قرآنی، پیام‌نور، دانشکده فنی خوارزمی و آموزشکده فنی کوثر به فعالیت مشغول است.

جعفری با بیان اینکه دفتر مرکزی بسیج اساتید در دانشگاه آزاد اسلامی مستقر است، به برگزاری حدود 20 نشست تخصصی طی یک سال گذشته، اشاره کرد.

وی افزود: جلسات حلقه‌های صالحین هر دو هفته یک بار در مراکز آموزش عالی برگزار می‌شود و ثمرات خوبی هم داشته است.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه‌های ملایر عملکرد این سازمان را طی سال گذشته برشمرد و گفت: شرکت اعضا در دوره آموزشی جنگ‌نرم، برگزاری اردوهای راهیان‌نور و بازدید از مناطق عملیات جنوب، برگزاری اردوی مشهد مقدس و برپایی جلسات حلقه‌های صالحین، بخشی از اقدامات صورت گرفته است.

وی از برگزاری همایش بسیج اساتید همزمان با 30 خردادماه سالروز شهادت شهید مصطفی چمران و روز بسیج اساتید در محل دانشگاه آزاد اسلامی ملایر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و اساتید بسیجی خبر داد.

جعفری اظهار امیدواری کرد: اساتید بسیجی با الگو گرفتن از شهدا و داشتن اخلاص در عمل و گفتار و انجام رسالت خطیر خود، پاسدار آرمان‌های ناب امام(ره) و شهدا باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات