خبرهای داغ:
به منظور رصد فعالیت ها صورت گرفت

بازدید سرپرست خبرگزاری بسیج قم از حوزه بسیج سکینه خاتون(س)

سرپرست خبرگزاری بسیج استان قم در ادامه بررسی و رصد فعالیت حوزه های بسیج، روز چهارشنبه 26 خرداد در محل حوزه هفت سکینه خاتون(س) حضور یافت.
کد خبر: ۸۶۹۶۸۹۵
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در راستای بازدید دوره ای مجموعه معاونت روابط عمومی سپاه استان از حوزه های تابعه ناحیه امام حسین(ع)، سرپرست خبرگزاری بسیج قم در محل حوره هفت سکینه خاتون(س) حضور یافت و در جریان آخرین وضعیت برنامه ها و اقدامات این حوزه قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، سید محمدحسن یزدی نژاد در این بازدید طی سخنانی بر لزوم فعال شدن خبرنگاران آموزش دیده و جذب خبرنگاران جدید تاکید کرد و با طرح شعار "هر بسیجی یک خبرنگار" که سیاست و ابلاغ سازمان بسیج است، داشتن حداقل یک خبرنگار در هر پایگاه را مورد توجه قرار داد.

وی همچنین به برگزاری دوره های حفظ انسجام همراه با تقدیر از خبرنگاران فعال در هر سه ماه یکبار اشاره کرد و بیان داشت: ضرورت دارد خبرنگاران و نخبگان خوش ذوق، در مناسبت های مهم دست به قلم شوند و در راستای فرهنگ سازی هر گونه یاداشت، مقاله، گزارش و ... را جهت انتشار در خبرگزاری ارسال نمایند.

سید حسن حسینی نوده معاون روابط عمومی ناحیه امام حسین(ع) نیز در این بازدید، با اشاره به گستردگی بخش مرکزی قم، خواستار فعالیت بیشتر خبرنگاران افتخاری بخش و انعکاس وسیعتر اخبار از حوزه فعال بسیج در این بخش شد.

در این بازدید که آخرین مورد از بازدیدهای مجموعه معاونت روابط عمومی سپاه و سرپرستی خبرگزاری بسیج استان قم از حوزه های ناحیه امام حسین(ع) بود، امیری فرمانده حوزه هفت خواهران سکینه خاتون(س) بخش مرکزی و تعدادی از اعضای شورای حوزه گزارشی از روند اجرای برنامه ها ارائه کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار