معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت
معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت: فرآیند فرهنگ سازی و آگاه سازی عمومی از گسترش مصرف مواد خانمانسوز مخدر در جامعه جلوگیری می کند
کد خبر: ۸۶۹۶۸۸۹
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱
نبی بخش داوودیدر حاشیه بازدید از مرکز بازپروری معتادان ایرانشهر با بیان اینکه هم اینک 100 معتاد در مراکز بازپروری ایرانشهر نگهداری می شوند، اظهار داشت: گسترش مصرف مواد مخدر در کشور و گرفتار شدن جوانان در دام اعتیاد نقشه شوم دشمن است و برای جلوگیری از تحقق این هدف دشمنان باید عموم مردم وارد صحنه شده و ریشه این معضل اجتماعی را بخشکانند.
فرماندار ایرانشهر از نخبگان و خیران خواست تا با کمک های انسان دوستانه خود زمینه ترک اعتیاد افراد گرفتار در دام مواد مخدر را فراهم کنند.
وی آگاه سازی مردم به ویژه نسل جوان با خطرات و پیامدهای زیان بار مصرف مواد مخدر، تشویق جوانان به فعالیت های فرهنگی و ورزشی و تبیین فرهنگ دینی و اسلامی را از بهترین راهکارهای جلوگیری از به دام افتادن جوانان دانست.
داوودی گفت: ماموران انتظامی ایرانشهر در سال گذشته با هدف برخورد با سوداگران مرگ توانستند بیش از 27 تن انواع مواد مخدر را در این شهرستان کشف و ضبط کنند.
فرماندار ایرانشهر افزود: از ابتدای امسال تاکنون بیش از سه تن مواد مخدر در ایرانشهر کشف شده است که این نشانگر عزم جدی دولت در برخورد با سوداگران مرگ است.
ایرانشهر از توابع استان سیستان و بلوچستان در 340 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان قرار دارد
ارسال نظرات